Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:48:38 GMT

نمایش آنلاین میزان تشعشعات امواج به تفکیک شهرهای مختلف

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۶۹۱۴

نمایش آنلاین میزان تشعشعات امواج به تفکیک شهرهای مختلف

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی ظهر جمعه در شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: سلامت مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مسئولان باید با حساسیت در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه در مورد پارازایت نه بزرگنمایی صورت گیرد و نه به سادگی باید از آن عبور کرد، از نمایش عمومی اندازه گیری تشعشعات امواج به صورت آنلاین در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وجود حد غیرمجازی از امواج، خاطرنشان کرد: سازمان تنظیم مقررات  به صورت میدانی این موضوع را در استان بوشهر بررسی کرد و نتایج به سازمان انرژی اتمی ارسال شد و منتظر اعلام نتایج آن هستیم.

وی با بیان اینکه پارازیت تاثیری بر وضعیت آنت‌دهی موبایل نخواهد داشت، ادامه داد: فضای روانی در مورد این موضوع ایجاد شده است و مشکل این است که تاکنون شفاف‌سازی در این زمینه صورت نگرفته است.

آذری جهرمی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در صورت امکان از هفته دولت، تشعشعات امواج را به صورت آنلاین در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تفکیک هر شهر منتشر می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه وارد استان بوشهر شد و طی سفر دو روزه خود در نشست شورای اداری شهرستان‌های مختلف استان شرکت می‌کند.

کد خبر 4377019

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گناوه محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟

محمدحسن کیانی‌فر بیان کرد: سطح باغات لرستان ۵۰ هزار هکتار است و ۴۳ هکتار از این میزان به باغات بارور اختصاص دارد.

او با بیان اینکه ۲۴ گونۀ میوۀ معتدل و سردسیری در لرستان کاشت و تولید می‌شود، اضافه کرد: میوۀ گرمسیری (خرما) به‌صورت محدود نیز در پلدختر تولید می‌شود.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان اعلام کرد: بیش از ۳۲۰ هزار تن محصولات باغی شامل میوه‌ها، تولیدات گلخانه‌ای، گیاهان دارویی و قارچ به‌صورت سالانه در این استان تولید می‌شود.

کیانی‌فر با ذکر اینکه انجیر، انار، گردو، زیتون، زردآلو و سیب شاخص‌ترین محصولات باغی لرستان است، یادآور شد: هلو، شلیل، انواع آلوها، آلبالو، به و سایر گونه‌های میوه نیز در این استان تولید می‌شود.

او با بیان اینکه لرستان مقام نخست تولید انجیر سیاه در ایران و مقام دوم جهان را دارد، خاطرنشان کرد: ۲۵۰۰ هکتار سطح زیر کشت این محصول است.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به سطح زیر کشت انجیر سیاه در این استان، خاطرنشان کرد: ۳۰ هزار تن انجیر سیاه به‌صورت سالانه در باغات لرستان تولید و روانۀ بازار مصرف می‌شود.

کیانی‌فر با اعلام اختصاص بیش از ۳۵۰۰ هکتار از باغات لرستان به کشت انار، بیان کرد: بیشترین سطح زیرکشت این محصول به‌صورت تجمیعی در کوهدشت است.

او با بیان اینکه ۵۰ درصد سطح زیر کشت انار در کوهدشت است، اضافه کرد: ۵۰ درصد این محصول در باغات سایر شهر‌ها مانند خرم‌آباد و چگنی نیز تولید می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • دستگاهی ایرانی که پساب‌ها را آنلاین و سریع بررسی می‌کند
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت