Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:49:43 GMT

مسئولان ما باید از تدابیر رهبری نهایت بهره را ببرند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۶۹۸۱

مسئولان ما باید از تدابیر رهبری نهایت بهره را ببرند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در خطبه های ان هفته نماز جمعه ارومیه اظهارداشت: مسئولان ما باید از تدابیر رهبری نهایت بهره را ببرند و در مسیر منویات معظم له گام بردارند تا زمینه پیروزی عزتمندانه فراهم شود.

وی با بیان اینکه رهبری از ابتدا مخالف مذاکره بودند ولی با اصرار آقایان این مورد را قبول کردند که امروز شاهد نتیجه آن هستیم افزود:رهبر انقلاب با آینده نگری فرمودند که نسبت به عاقبت مذاکرات خوشبین نیستند ولی تنها برای مشخص شدن چهره واقعی دشمنان این اجازه را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام برخی اقدامات نادرست در شرایط فعلی کشور، گفت: مردم و مسئولین باید در کنار یکدیگر نسبت به شناسایی محتکرین اقدام کنند تا شاهد بهبود وضعیت اقتصاد باشیم.

حجت الاسلام قریشی دبا گرامیداشت سالروز ورود اسرا به میهن اسلامی، اظهار داشت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و آزادگان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به اینکه ۱۸ ذی‌الحجه به‌عنوان عید غدیر خم باید مراسمات و جشن‌های بزرگ گرفته شود و بوی امامت و ولایت در سراسر میهن اسلامی و استان ما پخش شود گفت: همه باهم عظمت عید غدیر را گرامی می‌داریم تا نکته اصلی در بحث اتحاد را به رخ جهان بنمایانیم.

وی، تاکید کرد: بیانات رهبر انقلاب در مورد مشکلات اقتصادی اصلی ترین محور برای حل این مشکلات است که شامل مقابله با عوامل داخلی به‌دلیل بی مبالاتی مدیریتی و استفاده از تجارب دیگران در حل مشکلات اقتصادی می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی، فساد موجود را محدود عنوان کرد و گفت: اینکه برخی فساد را سیستماتیک و مربوط به صدر تا ذیل نطام بدانند همراهی با مخالفان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم است که باید در این زمینه دقت کافی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، پیگیری سریع فساد بخصوص در حوزه اقتصادی را لازمه حل مشکلات فعلی دانطت و ابراز داشت: با رعایت قوانین و عدل الهی باید شدیدترین برخوردها انجام شود تا سایرین از انجام این کار عقب نشینی کنند.

کد خبر 4377027

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ارومیه خطبه های نماز جمعه مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی استان خراسان جنوبی گفت: باید توجه داشت که بی توجهی مسئولان منجر به کوچک‌تر شدن سفره کارگران می شود و امروزه با توجه به اینکه حدود 50 درصد حوادث در ساختمان‌ها است چند صد هزار نفر در انتظار بیمه هستند.

حسن علیزاده، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه لازمه حل مشکلات کارگران که کارگر و کارفرما دو بال هستند و لذا برای پرواز هرکدام ضعیف عمل کند دیگری را تحت الشعاع قرار می‌دهد

وی افزود: به رسمیت شناختن شرکاء اجتماعی و رعایت اصل سه جانبه گرایی، تقویت سندیکاهای کارگری وکارفرمایی و تخصیص بودجه برای پویایی تشکل‌ها در راستای دفاع از حقوق کارگر، معافیت‌های مالیاتی و تخفیف در هزینه‌های امتیازها و تامین مواد اولیه کارگاه‌های تولیدی کارفرمایان، کمک دولت در ساخت مسکن کارگران از کارهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: سفره کارگران روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود و لذا در تصویب قوانین کارگری و  همیشه در نرخ دستمزد کارگرها ظلم می‌شود و لذا مهم ترین عامل پیشرفت و توسعه یک مجموعه یا یک کشور نیروی انسانی(کارگر) آن است.

 علیزاده گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال به خوبی بر این موضوع صحه گذاشتند و امیدواریم مسئولین هم سر لوحه کار خود قرار دهند و با استیفای حقوق عامه مردم شاهد پیشرفت بیش از پیش کشور باشیم.

رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی استان خراسان جنوبی گفت: بی توجهی مسئولان به مشکلات کارگران باعث شده امروزه تعداد زیادی از جوانان کشور در مناطق مختلف به کارهایی از جمله قاچاق سوخت،کوله بری، دست فروشی و... دامن بزنند و از کارهای فنی فاصله بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود