Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد روز گذشته در ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: باتوجه به شرایط کنونی، باید نوع ارتباط و حوزه های ارتباطی مسئولان با مردم وسیع تر شود و از گفتمان خسته کننده و تکراری پرهیز کنند.
‌زمانی قمی ادامه داد: ضروری است در هفته دولت با روش های بدیع از جمله زبان هنر خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت به مردم بازگو و با تقویت اعتماد عمومی، امید به آینده در جامعه پراکنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با مقایسه وضعیت کشور از جنبه های مختلف در پیش و پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برای مثال پیش از انقلاب مردم به علت استقرار نظام استبدادی سراغی از خدمات شهرداری نمی گرفتند اما به برکت نظام جمهوری اسلامی، مطالبات مردم افزایش یافت.
استاندار یزد با بیان اینکه جریانی در خارج از کشور با روی آوردن به پروژه تخریب درصدد به مخاطره انداختن حیات انقلاب است، گفت: برخی گروه های فراری از ایران و منافقین در تلاش برای فاسد جلوه دادن همه مسئولان جمهوری اسلامی ایران هستند در حالیکه بسیاری از مسئولان، ‌از نظر زندگی ساده ‌و سالم هستند و با اخلاص به مردم خدمت می کنند.
محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه هفته دولت در بین دو عید بزرگ قربان و غدیر‌خم واقع شده است ‌بر برگزاری برنامه‌های هفته دولت با محوریت افزایش روحیه نشاط و امید در سطح جامعه تاکید کرد.
طالبی گفت‌: امیدواریم با همکاری و تعامل نزدیک و سازنده ای که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تشکل‌های مردمی در سطح جامعه و شهرستان‌ها وجود دارد، شاهد برگزاری برنامه های خوب ‌و بهره برداری پروژه هایی که می‌تواند نقش تاثیرگذاری را در زندگی مردم داشته باشد، باشیم.
یادآور می شود در این نشست، فرمانداران شهرستان ها و دیگر اعضای ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت در یزد به ارائه برنامه ها، پروژه های قابل افتتاح و دیدگاه های خود درباره هفته دولت پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد استاندار یزد هفته دولت اعتماد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند