Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در میان اقشار مختلف مردم، گفت: سخنرانی پرمعنای مقام معظم رهبری در میان اقشار مختلف مردم درس‌های زیادی برای همه مردم و دلسوزان انقلاب داشت و مایه آرامش و قوت قلب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود مقام معظم رهبری آرامش‌بخش است، گفت: شعار مردم در برخورد با مفسدان و واکنش مقام معظم رهبری نشان داد که در شعار نیز نباید از عدالت و عدالت‌طلبی دور شد چرا که عدالت و برخورد عادلانه یکی از اصول انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شیراز هر کاری می‌کنیم نباید از مرز عدالت خارج شویم، افزود: نگاه رهبری به انقلاب اسلامی این است که پایه‌گذاری تمدن اسلامی در جهان است و امروز شرق و غرب نگاه می‌کنند که ببینند ایران چه می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر عدالت طلبی بیان کرد: مقام معظم رهبری در میان صحبت‌هایش به محض اینکه مطلبی بیان شد که دقت عدالت‌خواهانه نیاز داشت، تذکر دادند و این نشان از اهمیت موضوع دارد.

دژکام با اشاره به بخشی از صحبت مقام معظم رهبری درباره اینکه «جنگ نمی‌شود و مذاکره نمی‌کنیم» عنوان کرد: جنگ نمی‌شود، چون ما شروع‌کننده جنگ نیستیم و آن‌ها هم جرات حمله به ایران را ندارند چراکه می‌دانند اگر به ایران حمله کنند آن‌ها تمام کننده نیستند بلکه پایان آن خفت و خواری برای آمریکا است.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه این سخنان درس‌های بزرگی دارد، تصریح کرد: این نظام به سادگی به دست نیامده تا آدم‌های ترسو و بزدل سخن از معامله بزنند.

وی با اشاره به شهادت امام محمدباقر (ع) گفت: باید همه مراسم این شب را با آداب و احترام فراوان انجام دهند و در مساجد و حسینیه‌ها با احترام ویژه به آن حضرت مراسم برپا کنند و به آل سعود نشان دهند که اگر با بقیع چنین رفتار ظالمانه‌ای دارند، اما ما شیعیان یاد اهل بیت را در دل داریم.

دژکام با اشاره به مشکلات موجود در جامعه اسلامی و ایران افزود: مشکلات ناشی از ظلم است، ظلمی که از خارج می‌شود و در داخل نیز برخی با بی‌کفایتی به این ظلم دامن می‌زنند و امروز همه عالم منتظر کسی است که بیاید و این ظلم را از بین ببرد، اما انتظار تنها کافی نیست بلکه جامعه منتظر خود نیز باید قدمی بردارد و کاری بکند.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از عفو و تخفیف مجازات ۱۰ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی طیبی روز شنبه بیان کرد: 10 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان به مناسبت عید سعید فطر با عنایت و دستور مقام معظم رهبری مورد عفو قرار گرفتند.

وی افزود: اسامی این افراد با دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

 مقام معظم رهبری با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 2 هزار و 127 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی در کشور موافقت کردند که 100 نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • عفو رهبری برای محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه
  • آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری