Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، سید محمود هاشمی درباره برنامه‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی است.

وی افزود: با شروع سال تحصیلی جدید، کرسی‌های نظریه‌پردازی در واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور به مرحله اجرا درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: همچنین دوره آموزشی برای مسئولین و اعضای اندیشکده‌های بسیج اساتید برگزار می‌شود تا کانون‌ها برای ورود به سال تحصیلی جدید آمادگی لازم را داشته باشند.

هاشمی درباره تعامل استادان بسیجی با دانشجویان گفت: تعامل ما با اقشار مختلف بسیج به ویژه بسیج دانشجویی برقرار است اما در بحث تعامل با دانشجویان بنا داریم در حوزه‌های پژوهشی، دانشجویان را به سمت پژوهش‌های کاربردی و طرح‌های مسأله‌محور هدایت کنیم.

وی عنوان کرد: در حوزه‌های فرهنگی و معرفتی شاید خیلی تخصصی ورود نکنیم اما تعامل و حمایت کامل را از بسیج دانشجویی خواهیم داشت.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره راه‌اندازی اندیشکده‌های راهبردی اظهار کرد: تا کنون با راه‌اندازی 10 اندیشکده راهبردی در واحدهای دانشگاه آزاد موافقت اصولی شده است.

هاشمی اضافه کرد: اندیشکده‌ها طبق نیاز و پتانسیل استان‌ها شکل گرفته است و تلاش داریم در هر استان یک اندیشکده نیاز محور و مسأله‌محور راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه در برخی استان‌ها اندیشکده‌ شکل گرفته و در چند استان نیز در حال طی شدن مراحل اداری است گفت: ویژگی اندیشکده‌ها این است که باید خودشان پویایی داشته باشند و بتوانند مشکلات دانشگاه و کشور را برطرف کرده، دانش تولید کنند و درآمدزایی داشته باشند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: تمام استادانی که دغدغه حل مسائل نظام و کشور را دارند می‌توانند بر مبنای تخصص خود در این اندیشکده‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

31 / 165 رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سید محمود هاشمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سید محمود هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد که این دانشگاه همواره به دنبال ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی با عنوان سامانه‌های آموزشیار، پژوهشیار و حسابیار است.

وی عنوان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بحمدالله یکی از دانشگاه‌های پیشرو در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است و در پنج سال اخیر در تمامی عرصه‌های علمی و پژوهشی، جذب دانشجو، ارتقای کیفیت، توجه به فناوری‌های نوین و درآمد‌های غیرشهریه‌ای شیب صعودی را طی کرده است.

ادامه صحبت‌‌های سروری‌مجد را در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است