Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@22:39:38 GMT

دانلود؛ تمرین پینگ پنگ دنیلو دی آمبروزیو و متئو پولیتانو

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۷۲۹۵

‍‍‍‍‍‍

دانلود (4.1MB)

طرفداری - ویدیوی باشگاه اینتر از بازی پینگ پنگ متئو پولیتانو و دنیلو دی آمبروزیو.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوایتالیاسری آاینتردسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...)ویدیوایتالیااینتربرچسب‌ها: دنیلو دی آمبروزیومتئو پولیتانوپینگ پنگحواشی اینتر برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ تمرین پینگ پنگ دنیلو دی آمبروزیو و متئو پولیتانو دانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - تیری آنری به والنسیا (فصل 2008/09)دانلود؛ تیزر تبلیغاتی لیورپول برای پوشاک برند این باشگاهسید حسین حسینی، راهی شیراز شد؛ دروازه بان آبی ها از شفر مرخصی گرفتمونچی: برای من، انزونزی از مالکوم بازیکن بهتری استدانلود؛ گل های سادیو مانه در بازی های افتتاحیه لیورپول در لیگ برتر انگلیس (2018-2016)گزارش تصویری؛ پارس جنوبی جم 1 - 0 استقلال تهرانرسمی؛ حمزه مندیل، دفاع چپ باشگاه لیل به شالکه پیوستدانلود؛ تمرینات چلسی پیش از بازی با آرسنال در لیگ برتر انگلیسپنهان در شلوغی؛ داستان بازگشت اینتر به لیگ قهرمانان اروپا - بخش اول (با زیرنویس فارسی)دانلود؛ گل های برتر کریم بنزما با پاس گل های گرت بیلدانلود؛ تمام 46 گل هرنان کرسپو برای اینتر (قسمت سوم)دانلود؛ تبریک تولد تیری آنری توسط باشگاه آرسنالوایز: زولا باید به موراتا کمک کند؛ چیزی که از موراتا می خواهیم گلزنی و نشان دادن تاثیر خود در بازی استرسمی؛ کارلوس باکا به ویارئال پیوسترسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای میلان به پایان رسید رسمی؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت 3 ماه از میادین دور خواهد بودبازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 3-0 کره شمالی؛ امیدها در آستانه صعود قرار گرفتندپس از کیمپمبه، توماس مونیر نیز به زودی قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید می کندرسمی؛ هوفنهایم قرارداد کراماریچ را تمدید کرد بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه پارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران؛ جم، شهرِ کابوس‌وار استقلالفوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کردرویای اینتر به پایان رسید؛ لوکا مودریچ در رئال مادرید می‌ماندرئال مادرید از اینتر به خاطر اغوا کردن مودریچ شکایت خواهد کردجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردواکر: منچسترسیتی می‌خواهد به فوتبال انگلستان حکمرانی کند؛ رقابت در لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شودپیغام سرخیو راموس برای هواداران رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (عکس)مارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمپیام اینستاگرامی مودریچ که به طور غیرمستقیم ماندنش در رئال مادرید را تایید کرد (عکس)رسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوسترسمی؛ دیدار سمپدوریا-فیورنتینا و میلان-جنوا از هفته نخست سری‌آ به تعویق افتادآ اس: رئال مادرید خواسته‌های نقل و انتقالاتی لوپتگی را برآورده نکرده استدیگو کوستا: به سیمئونه گفته بودم که اگر جام می‌خواهد باید مرا بخرد!مهدی قائدی: مدل موهایم؟ مقصر خودم بودم؛ حوصله ام سر رفته بود و نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم!مهدی قائدی: مدل موهایم؟ مقصر خودم بودم؛ حوصله ام سر رفته بود و نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریCiao Il Principinoشطرنجنویمایر شبیه ایوان راکیتیچ نیست؟اقا بازی بارسا امروزه؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی در دربی شمال لندن و در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که توپچی‌ها با پنج گل مهمانشان را در هم کوبیدند.

آرسنال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ توسط لیاندرو تروسار خیلی زود به گل رسید. در ادامه نیمه نخست هر دو تیم فرصت‌های زیاد گلزنی داشتند که همگی از دست رفت.   نیمه دوم، اما توپچی‌ها دیگر فرصت سوزی نکردند و دروازه چلسی را که در غیاب کول پالمر ستاره این روزهایش در میدان حاضر شده بود، به توپ بستند.  بن وایت (۵۲ و ۷۰) و کای هاورتس (۵۷ و ۶۵) گل‌های آرسنال را در این نیمه به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی ۷۷ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و ۴ امتیاز بیشتر صدرنشین است. تیم نگون بخت پوچتینو هم با ۴۷ امتیاز نهم است و با ۵۷ گل خورده در این فصل یک رکورد منفی در تاریخ این باشگاه از خود به جای گذاشت. آبی‌ها در رتبه نهم هستند و بعید است امسال سهمیه هیچ کدام از مسابقات اروپایی را تصاحب کنند. چلسی در هیچ‌یک از ۶ دیدار اخیر خود مقابل آرسنال به پیروزی نرسیده و در این مدت ۵ بار بازنده از زمین خارج شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • سیوها و واکنش‌های برتر آندری لونین در درون دروازه‌ رئال مادرید / فیلم
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد