Web Analytics Made Easy - Statcounter

الگری، سرمربی یوونتوس در نخستین کنفرانس خبری فصل 19-2018 حاضر شد و پیش از بازی برابر کیه وو در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.

طرفداری- در نخستین بازی از نخستین هفته فصل 19-2018 سری آ، یوونتوس در ورونا مهمان کیه وو خواهد بود. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی 51 ساله یوونتوس در نخستین کنفرانس خبری فصل حاضر شد و صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس خبری الگری را به نقل از وب سایت یوونتوس می خوانیم:

کریستیانو رونالدو:

امسال، فصلی جذاب در سری آ در پیش داریم و لیگ، پر از بازیکنان بزرگ است. خوشبختانه ما نیز یکی از آن بازیکنان بزرگ را در تیم خود داریم: کریستیانو رونالدو. او از بازی و چگونگی شرایط لیگ جدید به وجد آمده است.  او بازیکنی متفاوت و فوق العاده است و این را با آمار و کارنامه دوران حرفه ای اش نشان داده است. رونالدو متعلق به دسته متفاوتی از انسان هاست و برای هم تیمی هایش محرک مهمی است اما نباید گول این را بخوریم که با داشتن رونالدو حتما پیروز می شویم. 

تشکر از مارکیزیو و تصمیم درست تعویق بازی تیم های شهر جنوا:

شخصا از کلودیو مارکیزیو به خاطر سال هایی که برای باشگاه یوونتوس زحمات زیادی کشید، تشکر می کنم. در چهار فصل حضورم در یوونتوس، او بازیکنی عالی و یک فرد حرفه ای بود. فسخ قرارداد وی یک توافق دو جانبه بود. در طول تابستان، ترکیب تیم خود را تقویت کردیم اما رقبای ما نیز این کار را کرده اند. نخواهم گفت که این فصل نسبت به فصل گذشته لزوما سخت تر خواهد بود اما باید از ابتدای فصل، شروع خوبی داشته باشیم. تصمیم بازی نکردن جنوا و سمپدوریا درست بود. ما همان گونه که سازمان لیگ تصمیم گرفته، به میدان خواهیم رفت. شرایطی که در شهر جنوا به وجود آمده، قابل توصیف نیست و باید کم تر در این باره صحبت کنیم. همه تیم ها، یک چالش برای ما هستند و باید به تمام تیم ها احترام بگذاریم.

هدف یوونتوس در لیگ قهرمانان: 

افتتاحیه لیگ، همیشه یک بازی مرموز و ناشناخته است. خیلی کنجکاوم تا ببینم که تیم چگونه عمل می کند. سه بازی اول لیگ به ما کمک می کند تا بفهمیم چگونه به تعادل درستی برسیم. لیگ قهرمانان؟ امسال، سال لیگ قهرمانان نیست، مگر این که همانند سال 2015 و 2017 به فینال برسیم. از وقتی که من به تیم آمده ام، هدف تیم کسب تمام جام ها بوده است. باید پیشرفت کنیم و در حال حاضر، هدف اول ما در لیگ قهرمانان، صعود از مرحله گروهی است.  این پنجمین فصل حضورم در یوونتوس است و از حضور در این جا خیلی خوشحالم. از داشتن رابطه ای عالی با باشگاه لذت می برم. تیم خیلی پیشرفت کرده و در اروپا نیز اعتماد به نفس خوبی داریم. کیه لینی رهبر تیم است و در رختکن تیم رهبران زیادی داریم. این یک ویژگی کلیدی برای تیم های برنده است. یوونتوس از نظر فنی قوی ترین تیم است اما این کافی نیست چراکه باید این موضوع را در زمین ثابت کنیم.

وضعیت کنونی تیم و پایان بازار: 

بازار نقل و انتقالات برای یوونتوس به پایان رسیده و مویزه کین می تواند در تیم بماند. انگیزه ها تفاوت را رقم می زنند. بدون داشتن میل و انگیزه نمی توان به جایی رسید، حتی اگر بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار داشته باشید. در مسابقه فردا، شزنی، کیه لینی و پیانیچ به میدان می روند. دو فول بک تیم، کانسلو و الکس ساندرو هستند. بونوچی نیز در فرم خوبی است و فردا بازی می کند. رونالدو هم فردا اولین بازی اش برای یوونتوس را انجام خواهد داد. در خط هافبک هنوز تصمیم نگرفته ام که دو نفر بازی کنند یا سه نفر. مانژوکیچ و ماتویدی نیز در فرمی عالی هستند و آن ها بازیکنانی با انرژی و انگیزه های متفاوت هستند. تیم اکنون باید شرایط را درک کند. در بهترین شرایط بدنی نیستیم و باید در بازی برابر کیه وو با ارائه یک بازی منظم، سه امتیاز بازی را بگیریم.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیایتالیاسری آیوونتوسبرچسب‌ها: ماسیمیلیانو الگریکیه وو-یوونتوسکلودیو مارکیزیوکریستیانو رونالدومویزه کینلئوناردو بونوچیجورجو کیه لینیسمپدوریاجنوا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ تمرین پینگ پنگ دنیلو دی آمبروزیو و متئو پولیتانو دانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - تیری آنری به والنسیا (فصل 2008/09)دانلود؛ تیزر تبلیغاتی لیورپول برای پوشاک برند این باشگاهسید حسین حسینی، راهی شیراز شد؛ دروازه بان آبی ها از شفر مرخصی گرفتمونچی: برای من، انزونزی از مالکوم بازیکن بهتری استدانلود؛ گل های سادیو مانه در بازی های افتتاحیه لیورپول در لیگ برتر انگلیس (2018-2016)گزارش تصویری؛ پارس جنوبی جم 1 - 0 استقلال تهرانرسمی؛ حمزه مندیل، دفاع چپ باشگاه لیل به شالکه پیوستدانلود؛ تمرینات چلسی پیش از بازی با آرسنال در لیگ برتر انگلیسپنهان در شلوغی؛ داستان بازگشت اینتر به لیگ قهرمانان اروپا - بخش اول (با زیرنویس فارسی)دانلود؛ گل های برتر کریم بنزما با پاس گل های گرت بیلدانلود؛ تمام 46 گل هرنان کرسپو برای اینتر (قسمت سوم)دانلود؛ تبریک تولد تیری آنری توسط باشگاه آرسنالوایز: زولا باید به موراتا کمک کند؛ چیزی که از موراتا می خواهیم گلزنی و نشان دادن تاثیر خود در بازی استرسمی؛ کارلوس باکا به ویارئال پیوسترسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای میلان به پایان رسید رسمی؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت 3 ماه از میادین دور خواهد بودبازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 3-0 کره شمالی؛ امیدها در آستانه صعود قرار گرفتندپس از کیمپمبه، توماس مونیر نیز به زودی قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید می کندرسمی؛ هوفنهایم قرارداد کراماریچ را تمدید کرد بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه پارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران؛ جم، شهرِ کابوس‌وار استقلالفوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کردرویای اینتر به پایان رسید؛ لوکا مودریچ در رئال مادرید می‌ماندرئال مادرید از اینتر به خاطر اغوا کردن مودریچ شکایت خواهد کردجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردواکر: منچسترسیتی می‌خواهد به فوتبال انگلستان حکمرانی کند؛ رقابت در لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شودپیغام سرخیو راموس برای هواداران رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (عکس)مارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمپیام اینستاگرامی مودریچ که به طور غیرمستقیم ماندنش در رئال مادرید را تایید کرد (عکس)رسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوسترسمی؛ دیدار سمپدوریا-فیورنتینا و میلان-جنوا از هفته نخست سری‌آ به تعویق افتادآ اس: رئال مادرید خواسته‌های نقل و انتقالاتی لوپتگی را برآورده نکرده استدیگو کوستا: به سیمئونه گفته بودم که اگر جام می‌خواهد باید مرا بخرد!مهدی قائدی: مدل موهایم؟ مقصر خودم بودم؛ حوصله ام سر رفته بود و نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم!مهدی قائدی: مدل موهایم؟ مقصر خودم بودم؛ حوصله ام سر رفته بود و نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریCiao Il Principinoشطرنجنویمایر شبیه ایوان راکیتیچ نیست؟اقا بازی بارسا امروزه؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز یک شنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در گروه‌های A و B مشخص شود.

گروه A

در گروه A از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم خواهند رفت و تایلند میزبان با ویتنام حساس‌ترین بازی این گروه را انجام خواهند داد.

در این گروه تایلند با ۶ امتیاز صدرنشین است و صعود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرده است و ویتنام با ۴ امتیاز دوم است. میانمار با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد و چین هم بدون کسب امتیاز شانسی برای صعود ندارد.

ویتنام برای آنکه بتواند راهی مرحله حذفی شود باید در دیدار برابر تیم قدرتمند تایلند موفق به کسب حداقل یک امتیاز شود و حتی در صورتی که به برتری برسد می‌تواند به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود. از سوی دیگر اگر ویتنام در این دیدار شکست بخورد و میانمار موفق به شکست چین شود در این صورت تیم‌های ویتنام (تفاضل گل مثبت یک) و میانمار (تفاضل گل منفی ۵) هم امتیاز می‌شوند و برای تعیین تیم دوم صعود کننده کار به تفاضل گل کشیده می‌شود.

گروه B

در گروه B هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ملی عراق و استرالیا با هم دیدار می‌کنند و ازبکستان و عربستان هم به مصاف هم می‌روند.

در این گروه ازبکستان با ۶ امتیاز صدرنشین است. عراق و عربستان با ۳ امتیاز دوم و سوم هستند و استرالیا بدون کسب امتیاز شانس خود را برای صعود به مرحله بعد از دست داده است.

ازبکستان هرچند صعودش روی کاغذ قطعی نشده است اما تنها در صورتی از دور رقابت‌ها کنار می‌رود که در تقابل با عربستان با اختلاف گل بالا شکست بخورد و در سوی دیگر هم عراق بتواند با تفاضل گل زیادی استرالیا را شکست دهد که به نظر نمی‌رسد این اتفاقات رقم بخورد و تقابل اصلی برای صعود از گروه را تیم‌های عراق و عربستان انجام خواهند داد.

کد خبر 6083984

دیگر خبرها

  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان