Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا- امام جمعه موقت کرج با اشاره به توطئه هاي مختلف دشمنان عليه ايران اسلامي گفت: دراين شرايط حساس بايد مقابل جنگ اقتصادي و رسانه اي دشمن متحد شويم.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد فضل الله حسيني در جمع نمازگزاران اين هفته نماز جمعه کرج افزود: جنگ امروز دشمنان عليه ايران يک جنگ تمام عيار اقتصادي با پشتيباني رسانه اي بوده که هدف آن مايوس کردن مردم از نظام اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه دشمن از جنگ نظامي خسته شده و در کشور فقيري مانند يمن در باتلاق گير کرده است ، اظهارداشت: براي جنگ با ايران به اين يقين رسيده اند که نمي توانند از راه نظامي وارد جنگ با ايران شوند لذا از مسير تحريم اقتصادي و رسانه اي در ميدان مبارزه با ملت ايران حاضر شده اند.
وي بيان داشت: دشمن در مرحله نااميدي به سر مي برد و ائتلاف سعودي، آمريکايي و صهيونيستي در باتلاق يمن گرفتار شده است.
حسيني با بيان اينکه استکبار حمله به ايران را در 2 شاخه اقتصادي و رسانه اي طراحي کرده است ، خاطرنشان شد: بايد براي مبارزه با اين جنگ مردم و مسئولان متحد شوند تا در اين مبارزه به پيروزي دست پيدا کنيم.
وي يادآور شد: دشمنان از طريق رسانه ها و شبکه هاي مجازي در خصوص ايران سياه نمايي مي کنند.
خطيب جمعه کرج تصريح کرد: از طريق رسانه ها و شبکه هاي مجازي اعلام مي کنند که ايران به بن بست رسيده است و تنها راه ايران مذاکره با آمريکا است زيرا از اين طريق به دنبال ايجاد اختلاف و نااميدي در بين مردم و بي اعتماد کردن آنها نسبت به مسئولان هستند.
حسيني افزود: دشمنان به دنبال از بين بردن گره اتحاد بين مردم و مسئولان از جمله دولت هستند تا به اهداف شوم خود دست پيدا کنند.
امام جمعه موقت کرج حمايت از اقتصاد مقاومتي و عملياتي کردن راهکارهاي آن را ضروري دانست و اضافه کرد: در صورتي اقتصاد ايران تقويت مي شود که در اين راه اتحاد و همراهي وجود داشته باشد.
حسيني بيان داشت: ايران در نانو رتبه چهارم دنيا را دارد و در صنايع هسته اي در سطح بين الملل مطرح است اما بايد فعاليت ها را بيشتر کرد.
وي با بيان اينکه وضعيت اقتصادي و رسانه اي ايران بايد متحول شود تا دشمن از اين 2 بخش به عنوان نقطعه ضعف استفاده نکند، تصريح کرد: مجازات مفسدان اقتصادي موجب اميدواري مردم مي شود لذا دستگاه قضايي با توجه به تاکيد رهبر معظم انقلاب در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادي با سرعت و دقت وارد عمل شود.
وي با اشاره به فرا رسيدن سالروز کودتاي 28 مرداد در ايران گفت: اين کودتا لنکه ننگي براي سياستمداران آمريکايي است.
امام جمعه موقت کرج با گراميداشت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي، اظهار داشت : اين عزيزان در طول اسارت با تحمل سختي ها و شکنجه ها براي ايران افتخار آفريددند.
2819/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است

فرشاد مهدی‌پور در دیدار هیات رسانه‌ای ایران با استاندار کربلا اظهار داشت: موضوع مهم در حوزه فرهنگ میان دو کشور، مساله اربعین است که باید یک تصویرسازی جهانی انجام شود.

وی بیان‌داشت: خوب نیست و دور از شان است که دو کشور منتظر روایت رسانه‌ای دیگران باشند. کسانی هستند که دشمنانه می‌خواهند روابط استراتژیک ایران و عراق را بر هم بزنند.

مهدی‌پور افزود: ایران و عراق مبارزه ارزشمندی در مبارزه با تروریسم داشتند و امنیت امروز مرهون خون دو کشوری است که به‌هم آمیخته است.

در این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا هم گفت: دو کشور ایران و عراق یک دشمن مشترک دارند و آن؛ هجمه فرهنگی علیه فرهنگ اسلامی است.

وی تاکید کرد: دو مشکل بزرگ داریم؛ نخست، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و مشکل دوم، القای ناامیدی برای دو کشور است.

الخطابی با بیان اینکه نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم، تاکید کرد: زیارت اربعین بهترین راه مقابله با هجمه‌های دشمن است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند