Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:37:36 GMT

نباید فساد فعلی جامعه از زمان پهلوی بیشتر باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۷۴۲۳

نباید فساد فعلی جامعه از زمان پهلوی بیشتر باشد

تهران – ایرنا – امام جمعه پیشوا با تأکید بر لزوم مقابله جدی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی گفت: انقلاب اسلامی برای مبارزه با پهلوی شکل گرفت و نباید فساد جامعه از آن دوره بیشتر باشد، مبارزه با دانه درشت ها باید در دستور کار قرار گیرد نه کسانی که دو میلیون وام گرفته اند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه پیشوا با تأکید بر لزوم مبارزه با فساد و مدیران ضعیف گفت: دولت و دستگاه قضا باید با دم کلفت های جامعه برخورد جدی کنند، اینکه عده ای اخلالگر با خیانت خود چند صد هزار سکه و مقادیر زیادی ارز در اختیار دارند موضوعی است که باید به آن رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسئولانی که با سوء مدیریت خود جامعه را به چالش کشیده و مردم را نسبت به رهبری و نظام بدبین می کنند چطور جواب 11 هزار مادر داغدیده ای که هنوز استخوانی از جسد فرزندشان نیز نیامده و 40هزار اسیر زندان های مخوف بعث عراق را بدهند.
وی تأکید کرد: کسانی که امروز دم از مذاکره با آمریکا می زنند و ادعای روشنفکری دارند ، هر که باشند و هر تفکری هم داشته باشند خائن به مردم و نظام هستند ، چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب کارشناسان 80 درصد از مشکلات جامعه به دلیل سوء مدیریت مسئولان است و هیچ ربطی به تحریم های آمریکا ندارد.
باقری گفت : 6 سال توان ملت به خاطر مذاکره و ترس از جنگ صرف امور تهی و پوچ شد ؛ دولت بداند همچنان حمایت مردم و رهبری دارد چرا که اگر حمایت رهبری نبود حتی یک روز هم مردم با این وضعیت دوام نمی آوردند.
امام جمعه پیشوا با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان گفت: عدم تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت مترو ، بیمارستان و ورزشگاه ، تعطیلی پروژه جاده متصل کننده پیشوا به محور قم و گرمسار، تعطیلی ساخت پایانه صادرات محصولات کشاورزی و مشکلات کشاورزان شهرستان به دلیل نبود حق آبه کشاورزی این شهرستان را بیش از پیش محروم ساخته است.
باقری افزود: طی این مدت حتی یک وزیر نیز به شهرستان پیشوا نیامده است، مردم و مسئولین باید همراه باشند ، از نخبگان سیاسی و نفوذی ها درخواست داریم اختلاف را کنار بگذارند و به دنبال مطالبه گری باشیم.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تحريم فساد ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه سفر به پاکستان و سریلانکا از قبل برنامه‌ریزی شده بود، گفت: اما برگزاری این سفر در این مقطع، پیام مهمی داشت.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بامداد پنجشنبه پس از بازگشت از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا، در گفتگویی درباره نتایج و دستاوردهای این سفر گفت: بخش اول سفر ما به پاکستان بود که مردم آن علاقه بسیاری به انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند.
رئیس جمهور با بیان اینکه شور و شوق و نشاط مردم پاکستان نسبت به مردم ایران بالاست، افزود: علیرغم برخی محدودیت‌های امنیتی برای حضور در اجتماعات، اما در آن بخش از اجتماعات نخبگان علمی و فرهنگی که حضور یافتیم، با استقبال و شور و نشاط بالای مردم پاکستان مواجه شدیم که این مقدار ابراز علاقه به امام راحل، رهبری معظم انقلاب، انقلاب شکوهمند اسلامی و مواضع جمهوری اسلامی طبیعی بود.
دکتر رئیسی دیدارهای صورت گرفته با مسئولان عالی پاکستان را هم عمدتا ناظر به کارها، همکاری‌ها و مسائلی دانست که در گذشته با پاکستانی‌ها دنبال می‌شد و به هر دلیلی دچار وقفه شده بود و اظهار داشت: از جمله درباره همکاری‌ها در حوزه انرژی تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد این همکاری‌ها با قوت ادامه پیدا کند. همچنین در حوزه‌ همکاری‌های تجاری و اقتصادی، با موافقت دو کشور رسیدن حجم مبادلات به 10 میلیارد دلار در گام اول هدف‌گذاری شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه در دیدارهایی که با فعالان اقتصادی پاکستانی داشتیم آنها مصمم بودند کار را به نحوی دنبال کنند که در زمان کوتاهی به حجم تجارت 10 میلیارد دلاری برسیم، تصریح کرد: در حوزه کار فرهنگی نیز به دلیل قرابت‌های فرهنگی و ارتباطات همسایگی قلبی و قبلی تصمیمات خوبی اتخاذ شد و در مجموع آنچه ضرورت داشت میان دو کشور در جلوه اسناد همکاری متجلی شود، انجام شد. همچنین در مذاکرات صورت گرفته با مسئولان عالی دو ایالت پنجاب و سند نیز که همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی زیادی با ایران دارند، توافق شد موانع گسترش همکاری‌ها رفع و کار با قوت دنبال شود.
دکتر رئیسی با اشاره به بخش دوم سفرش به سریلانکا، خاطرنشان کرد: اولین موضوع سفر به سریلانکا که ارتباطات خوبی با ما دارد، افتتاح طرح بزرگ و چند منظوره برق‌آبی در این کشور بود که از سوی شرکت ایرانی فرآب با تکنولوژی کاملا به‌روز و سطح بالا و پیچیده و کار علمی قابل توجه اجرا شده بود. بهره‌برداری از این سد خبر خوبی برای مردم سریلانکا بود و قرار شد نسبت به صدور خدمات فنی و مهندسی از ایران به سریلانکا کار با قوت دنبال شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف از جمله صدور خدمات فنی-مهندسی دارد که می‌توانیم بر اساس آنها همکاری‌های خوبی با کشورهای همسو، همسایه و آسیایی داشته باشیم، گفت: موضوع دوم سفر به سریلانکا گسترش تجارت و همکاری اقتصادی با این کشور بود که تصمیمات خوبی درباره آنها اتخاذ شد.
دکتر رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه ارتباط با کشورهای آسیایی به ویژه پاکستان و سریلانکا در حوزه همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد، افزود: این سفر در مقطع فعلی می‌تواند گام مثبتی در جهت توسعه روابط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، تجاری، علمی و فناوری با همسایگان و کشورهای همسو و مستقل باشد.
رئیس جمهور همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط منطقه، تحولات اخیر و نیز مسئله غزه نَفس برگزاری این سفر چه دستاوردهایی داشت؟ گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشورهای همسو و مستقل بود. منطقه و جهان این پیام را از این سفر دریافت کردند که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد