Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: در نیمه دوم دو گل زدیم و به کره‌شمالی اجازه ندادیم ضد حمله بزنند و ما را شگفت زده کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به اندونزی، زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل کره‌شمالی، اظهارداشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم گل اول را در نیمه اول بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم دو گل دیگر زدیم و به آنها اجازه ندادیم که ضد حمله بزنند و ما را شگفت زده کنند.

سرمربی تیم فوتبال امید تصریح کرد: به تمام بازیکنانم به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم که خیلی خوب بازی کردند. باید بگویم هنوز صد درصد به مرحله بعد صعود نکرده‌ایم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

کرانچار در پاسخ به این سئوال که باتوجه به شرایط مرحله حذفی ترجیح می‌دهید به عنوان تیم اول صعود کنید یا تیم دوم، گفت: الان زود است که درباره صعود فکر کنیم. دو بازی سخت داشتیم و باید به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم. میانمار تیم خوبی است، اما ما هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم. تلاش می‌کنیم که پیروز شویم و نتیجه مثبتی بگیریم. این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران، تصریح کرد: ضمن اینکه بازی امروز عربستان و میانمار ممکن است تا حد زیادی سرنوشت گروه را مشخص کنند. در هر حال ما با انرژی مثبت و کامل به بازی آخر می‌رویم.

کرانچار در پاسخ به این سئوال که به نظر شما خطرناکترین تیم این تورنمنت کدام تیم است خاطرنشان کرد: ازبکستان از جمله تیم‌هایی است که همه را سورپرایز کرده است. تیم‌های آسیایی با یکدیگر زیاد بازی کرده‌اند. عربستان، کره جنوبی و ژاپن هم دیگر تیم‌های قدرتمند آسیا هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرانچار ایران کره شمالی تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی بعد از شکست آلومینیوم اراک مقابل ذوب‌آهن در اصفهان در نشست خبری حضور یافت وصحبت‌هایی را انجام داد.

سرمربی آلومینیوم درباره شرایط بازی عصر یکشنبه گفت: بازی خیلی خوبی بود؛ بچه های ما واقعا نیمه اول خیلی خوب و چشم‌نواز بازی کردند ، حفظ توپ خوبی داشتیم و توانستیم از عقب بازی کنیم. هیچ موقعیتی در نیمه اول به حریف ندادیم و خلق  موقعیت‌هایی داشتیم. در نیمه دوم می‌دانستیم تعویض هایی انجام می‌دهند؛ با همین نفرات سعی کردند فشار بیاورند. موقعیت زیادی نداشتند و بیشتر روی ضربات ایستگاهی موقعیت ساختند.

او ادامه داد: چیزی که ما را اذیت می‌کند، این است که از موقعیت‌های 60، 70 درصدی مان نمی‌توانیم استفاده کنیم اما رقبای ما می‌توانند. امروز همانطور که ملاحظه کردید در وقت های اضافی آنها روی یک توپ پشت دفاع بازیکن شان اضافه شد و در آن شلوغی یک ضربه استثنایی زد و تیمش را برنده کرد.

سرمربی آلومینیوم خطاب به بازیکنان خود ضمن گلایه از فرصت‌هایی که از دست داده‌اند، تاکید کرد: امیدوارم بچه‌های ما متوجه شده باشند که در فوتبال باید بی‌رحم تر باشید. اینکه فقط حفظ توپ کنی و فوتبال خوب بازی کنی، کافی نیست. در نقطه ته زمین باید کارت را بهتر تمام کنی که متاسفانه این مشکل را داریم. با این حال از زحمت بچه هایمان خیلی راضی ام. خیلی امروز خوب بازی کردند، اما مشکل مان همان است که خدمت تان عرض کردم. انشاالله بتوانیم این فصل را با یک رتبه خوب تمام کنیم، در ادامه باید یک فکر عاجل به حال این مساله داشته باشیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون نتوانسته مقابل تیم‌های محمد ربیعی پیروز شود، با لبخند گفت: دلیلش این است که ربیعی ما را برده است!

سرمربی آلومینیوم درباره جدایی جلال امیدیان از کادرفنی این تیم و حضورش در جمع دستیاران ژوزه مورایس بیان کرد: می‌توانید بروید از خود آقای امیدیان سوال کنید.

حسینی درباره عملکرد تیم داوری مسابقه با ذوب‌آهن هم گفت: داور خوبی بود؛ بازی حساسیت آنچنانی نداشت و دو تیم میانه جدولی بودند که نه تیم‌ها سقوط می‌کنند و نه شانس سهمیه دارند. هردو تیم خواستند فوتبال بازی کنند. داوری هم مساله خاصی نداشت، با این اتفاقاتی که این فصل برای تیم ما افتاده و بلاهایی که سر ما آمد، فکر می‌کنم این داور بهترین بود!

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد