Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در مراسم افتتاحیه جشنواره "نان، حرکت و برکت" که در روستای عباس آباد حاجی آباد از توابع بخش مرکزی رفسنجان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی، گفت: خدا را سپاسگزاریم، در یکی دیگر از برنامه های بومی و محلی ویژه ای که در قالب جشنواره ی"نان، حرکت و برکت"، به همت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان و شهرستان رفسنجان و با همکاری بخشدار مرکزی این شهرستان، برگزار شد، در خدمت ورزش دوستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تقدیر از خدمات بخشی، بخشدار مرکزی رفسنجان افزود: وی با برنامه هایی که تاکنون در سراسر رفسنجان برگزار کردند، گامی بلند در ارتقاء ورزش این شهرستان برداشتند.

امیری خراسانی، هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان را یکی از هیئت های فعال استان عنوان و تصریح کرد: شاید به جرأت بتوان گفت، این هیئت در رتبه ی اول فعالیت هاست.

وی توسعه ورزش همگانی را از سیاست های مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان و حتی استان کرمان دانست و یادآور شد: از آنجایی که امروزه صنعت ورزش یک صنعت درآمدزاست، پس ادغام دیگر فعالیت های تولیدی و گردشگری در کنار این نوع فعالیت ها که برای جذب مخاطبان صورت می گیرد، علاوه بر بحث سلامتی، اوقات فراغت و گردشگری، معرفی مناطق و معرفی تولیدات داخلی را نیز به دنبال دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" اشاره کرد و بیان داشت: این نوع جشنواره ها به ویژه جشنواره ی "نان، حرکت و برکت" در راستای شعار سال و برای حمایت از تولید داخلی برگزار شده است.

امیری خراسانی گفت: در این راستا، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز، تمام سعی خود را مبنی بر خرید تولیدات ساخت داخل بکار برده و تلاش کرده تمام تجهیزات از این پس، ساخت داخل باشد، تا بتوانیم به این نحو، به صنعت کشورمان در راستای تولیدات کمک کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در جای جای این استان پهناور و کشورمان شاهد پررونق تر بودن این نوع برنامه ها باشیم.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه فردا افتتاحیه رسمی هجدهمین دوره رقابت های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتاست، افزود: خدا را شاکریم، بهترین کاروان ورزشی استان کرمان در ادوار تاریخ را امسال داریم و بدین ترتیب 22 نماینده از استان کرمان در قالب رقابت های آسیایی و پاراآسیایی در این کاروان حضور دارند.   

وی ابراز امیدواری کرد: همانطور که از نظر کمی نسبت به سال های قبل روند روبه رشدی را داشتیم، از نظر کیفی و مدال آوری نیز شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

امیری خراسانی تصریح کرد: این سیاست هایی که ما در بحث ورزش قهرمانی جلو می بریم تا نام دیار کریمان همیشه بر سر زبان ها باشد و حتی همین بحثی هم که اکنون در قالب این جشنواره ها می بینم، دیدگاه هاییست که وزارت ورزش هم به دنبال آن قضیه هست و در قالب همین اعتباراتی که با هماهنگی نمایندگان مجلس داشته اند، توسعه ورزش همگانی بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه تأکید نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز بر بحث توسعه ورزش همگانی بوده است، از 10 نماینده استان کرمان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: انارکی، نماینده ی مردم رفسنجان در مجلس از جمله ی افراد تأثیرگذار در حوزه ی وزارتست که خیلی پیگیر و به دنبال رشد ورزش، به ویژه حوزه جوانان در این شهرستان، سطح استان و کشور است.

وی، به نام جشواره که با عنوان"نان، حرکت و برکت" در حال برگزاریست اشاره و تأکید کرد: یادمان باشد، حرکت هایمان را درست جلو ببریم، حرکت هایی که به نفع مردم و در راه خدمت به مردم باشد.

امیری خراسانی ابراز امیدورای کرد: از ورزش همگانی به ورزش قهرمانی برسیم و قهرمانان ما هم در عرصه ها و رویدادهای بین المللی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورند و بدین ترتیب سبب افتخار برای هم استانی هایمان شوند.

یادآور می شود: جشنواره"نان، حرکت و برکت" تا ساعت 22 امشب برای بازدید علاقه مندان در  روستای عباس آباد حاجی آباد از توابع بخش مرکزی رفسنجان  دایر است.

بازی های بومی و محلی، موسیقی محلی، نمایشگاه دستاوردها و غذاهای روستایی از برنامه های جانبی این جشنواره است.

به مناسبت بیست و ششم مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در حاشیه ی جشنواره نان، حرکت و برکت با حضور امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان از مهدی بیژگول و رضا  علی حاج محمد، کارکنان بازنشسته اداره کل ورزش و جوانان و جانبازان پرافتخار رفسنجانی تجلیل شد.

همچنین طی مراسمی خانه ورزش روستایی عباس آباد حاجی از توابع بخش مرکزی رفسنجان نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/ب

افتتاحیه جشنواره "نان، حرکت و برکت"

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بازی بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که فینال جام حذفی در صورت عدم صعود مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی در کرمان برگزار می‌شود، اما منظور آنها ورزشگاه باهنر کرمان نبوده است.

ایده برگزاری فینال حذفی در کرمان در اوایل سال جاری مطرح شد و قرار بود که ورزشگاه امام علی (ع) این شهر در بازی پایانی حذفی افتتاح شود. حالا اما ظاهرا برنامه‌ریزی‌ها درباره بهره‌برداری از ورزشگاه تازه‌تأسیس کرمان به سرانجام نرسیده و این ورزشگاه نمی‌تواند فعلا میزبان مسابقات رسمی فوتبال و به خصوص یک بازی به بزرگی فینال حذفی باشد.

این در حالی است که مسئولان سازمان لیگ هم از اینکه ورزشگاه جدید کرمان بعید است به فینال حذفی برسد، مطلع هستند و منظور آنها از برگزاری فینال در کرمان، انجام مسابقه در این استان و یکی از ورزشگاه‌های دیگر بوده است.

در این خصوص شنیده می‌شود که گزینه اصلی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای میزبانی از فینال جام حذفی ورزشگاه تازه‌تأسیس شهر رفسنجان است که بازی‌های مس را پذیرایی می‌کند. این ورزشگاه که گنجایشی نزدیک به 18 هزار نفر دارد، چند ماهی است مورد استفاده قرار گرفته و حالا اگر مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی حذفی نرسند، احتمالا میزبان حذفی باشد.

باید منتظر ماند و دید ابتدا روند آماده سازی ورزشگاه کرمان به کجا می‌انجامد و بعد منتظر مشخص شدن فینالیست‌ها ماند تا در صورت عدم صعود یکی از تیم‌های کرمانی به دیدار پایانی احتمالا فینال در رفسنجان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳