Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در جلسه هماهنگی دهه امامت و ولایت و ستاد شئونات فرهنگی و مذهبی شهرستان بناب با اشاره به اهمیت غدیر و لزوم ترویج آن در جامعه تصریح کرد: مناسبت ها و برگزاری برنامه های ایام دهه غدیر باید به نوعی باشد که از جنبه اداری خارج و جنبه مردمی به خود بگیرد و در میان مردم و جامعه پررنگ تر شده و از جنبه تشریفاتی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر از حادثه بزرگ غدیر غفلت نمی کردیم، امروز مسلمانان دنیا به این وضع گرفتار نمی شدند که امروز تمام اهل اسلام به آن گرفتار شده اند!

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان بناب سپس با اشاره به توطئه های دشمنان نظام علیه این کشور خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و در رأس آن استکبار جهانی در طول ۴۰ سال گذشته با انواع و اقسام توطئه ها تلاش کردند بر سر راه این نظام و انقلاب مانع تراشی کنند ولی این نظام با تمام قدرت و صلابت تمام به راه خود ادامه داده و قطعاً در جریانات و اتفاقات اخیر نیز با تأمل و بردباری این توطئه ها را پشت سر خواهد گذاشت.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: برای رسیدن به این مهم اندکی صبر، تحمل، مدیریت و مسئولیت پذیری لازم است تا این مسائل را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: در چنین اوضاعی باید مراقب مردم بود و با برخی اقدامات نسنجیده بهانه به دست آن ها ندهیم و در چنین شرایطی است که باید خادم را از خائن تشخیص داد.

این گزارش حاکی است، فرماندار بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه های دهه امامت و ولایت باید برجسته تر و باشکوه تر از قبل برگزار شوند؛ گفت: امسال این مناسبت ارزشمند با هفته دولت تقارن یافته که امیدواریم برکات این دهه شامل حال دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

امین رفیعی ضمن تأکید بر برگزاری مراسمات و برنامه های دهه امامت و ولایت افزود: همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی چندین طرح در شهرستان بناب افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

بر پایه این گزارش، در ابتدای این جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب و دبیر ستاد غدیر این شهرستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ و اندیشه غدیر است؛ گفت: باید کارهای ارزشمند و مورد توجه مردم در این ایام برگزار شوند.

حجت الاسلام جمالی غدیر را یک حقیقت همه گیر در جهان دانست و افزود: تبیین صحیح غدیر موجب وحدت، اقتدار و عزت مسلمانان است و باید بیش از پیش در شناساندن غدیر بویژه در ایام دهه ولایت و امامت بهره ببریم.

وی شعار امسال این دهه را «لبیک یا رسول الله» عنوان کرد و گفت: جشن های ویژه این دهه با هدف نهادینه کردن فلسفه غدیر برگزار می شود.

دبیر ستاد غدیر شهرستان بناب تصریح کرد: برنامه های متعددی در این ایام در سطح شهرستان بناب اجرا خواهند شد و امیدواریم با همکاری مسئولان و حضور مردم شاهد برگزاری جشن ها و مراسمات خوبی در این دهه باشیم که برگزاری جشنواره سراسری شعر«غدیریه» از جمله این برنامه هاست.

کد خبر 4377001

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بناب بناب غدیر خم مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج

همزمان با ایام دهه کرامت اجتماع ۲۰ هزار نفره امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم در کرج، جلسه هم اندیشی اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی‌ها ظهر امروز پنج شنبه با حضور معاون فرهنگی ورزشی شهردار کرج و دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دهه کرامت و نمایندگان دستگاه های مختلف در سالن جلسات شهرداری کلانشهر برگزار شد.

امیر اشتری؛ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با بیان اینکه در آستانه دهه سراسر شرافتِ کرامت، کشور ما زیر سایه پرچم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد جلوه ای از زیبایی ها و بزرگی این ایام را با برگزاری مراسم و برنامه های مختلف در شهر به نمایش درآوریم.

اشتری افزود: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام برپایی اجتماع بزرگ 20 هزار نفری امام رضایی هاست که در ورزشگاه انقلاب کرج به اجرا در می آید.

وی اذعان کرد: سال گذشته تجربه موفقی را در این زمینه البته در ابعاد کوچکتر پشت سر گذاشتیم که تلاش می کنیم با بهره گیری از دستاوردهای این تجربه، گردهمایی امسال را بسیار باشکوه تر و بزرگتر برگزار کنیم.

معاون شهردار کرج با بیان اینکه چنین تجمع بزرگی برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه، مشارکت همه دستگاه ها و بخش های متولی لازم و ضروری است.

اشتری ابراز امیدواری کرد: با مشارکت این بخش ها بتوانیم کاری ویژه و در شأن امام رئوف و مردم شهر کرج به انجام برسانیم.

تجمع 20 هزار نفری امام رضایی‌ها قرار است در 27 اردیبهشت توسط ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت با مشارکت ویژه معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و تمام دستگاه های دولتی و مجموعه های فرهنگی استان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند