Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید بعد از برتری ۳ بر صفر ایران برابر کره شمالی اظهار داشت: من هم در مصاحبه‌ام و هم به بچه ها گفته بود که ما روز به روز در حال بهتر شدن هستیم. ما در مجموع ۳ بازی تدارکاتی داشتیم و سپس جلوی عربستان قرار گرفتیم. بعد از آن بازی شرایط مان بهتر شد. البته همین که در این تورنمنت در بازی اول نباختیم، اتفاق خوبی بود چون باعث شد امروز برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز کار تمام نشده و یک بازی هم با میانمار داریم.

وی درباره اینکه شاید دوم شدن در این گروه برای ایران در دور حذفی بهتر باشد، عنوان کرد: هنوز چیزی معلوم نیست. ما حتما راجع به این مساله برنامه ریزی می‌کنیم. البته نمی گذاریم کار به اما و اگر کشیده شود. 

مدیر تیم فوتبال امید درباره اینکه این برد همه را به قهرمانی امیدوار کرد، تصریح کرد: تیم ما یک ماه است تشکیل شده و شاید برخلاف تیمی مثل عربستان که مدتهاست کنار هم هستند، خیلی هماهنگ نبودیم. با این حال کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند. 

استیلی درباره آخرین وضعیت یونس دلفی گفت: باشگاه استقلال خوزستان نامه ای به من فرستاد و گفته بودند باید خیلی زود این بازیکن را بدهید تا به آیندهوون برود. من نامه را به فدراسیون فوتبال دادم و آقای ساکت این موضوع را پیگیری کرد و سپس این باشگاه را توبیخ کرد. تمرکز یونس دلفی به هم ریخته بود. سپس متوجه شدیم که این بازیکن باید ماه دسامبر به هلند برود و بدین ترتیب تا پایان مسابقات کنار ما هست. 

وی در پایان افزود: کار برای قهرمانی سخت است. امروز جمعه بود و خیلی از مردم بازی را دیدند. خوشحالم که برای دقایقی مردم را خوشحال کردیم.

کد خبر 4377077

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال امید ایران حمید استیلی مردم علیه احتکار تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی تیم فوتبال تراکتورسازی بازی های آسیایی وینفرد شفر والیبال تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور