Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست کاروان ورزشی ایران در پالمبانگ گفت: در تهیه فشنگ و ساچمه باید اقداماتی انجام می‌دادیم که این کار هم انجام شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی میزان از اندونزی، مهین فرهادی‌زاد ‎سرپرست کاروان ورزشی ایران در پالمبانگ از تحویل قایق‌های خریداری شده به ورزشکاران قایقرانی و اقدامات صورت گرفته در تهیه فشنگ و ساچمه برای تیراندازان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهادی زاد در این خصوص اظهار داشت: کاروان ایران در پالمبانگ حدود ۱۳۲ نفر متشکل از ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب ۷رشته در بخش زنان و مردان حضور دارد.

‎وی ادامه داد: پالمبانگ از نظر اسکان و سایت‌های مسابقات و تمرین ورزشکاران آماده است، اما لازم بود از ناحیه کادر سرپرستی چک نهایی صورت گیرد تا ورزشکاران ما هم در بخش اسکان و هم در بخش فنی مشکل خاصی نداشته باشند که خوشبختانه این زمان و فضا وجود داشت.

سرپرست کاروان ایران اضافه کرد: ورزشکاران به محض ورود در بخش‌های خودشان مستقر شدند. یکی دو روز اول قایق‌هایی که خریداری شده بود باید به دست ورزشکاران می‌رسید و همینطور در تهیه فشنگ و ساچمه باید اقداماتی انجام می‌دادیم که این کار هم انجام شد.

‎وی اظهار داشت: ورزشکاران ایرانی در رشته‌های قایقرانی زنان و مردان، تیراندازی زنان و مردان، تنیس زنان و مردان، صخره مردان، والیبال ساحلی و سپک تاکرای مردان و کانو در دهکده بازی‌های پالمبانگ اسکان دارند. ‎در این مدت تمرینات ورزشکاران صبح و بعدازظهر به خوبی انجام می‌شود.

‎فرهادی زاد درخصوص شرایط میزبانی نیز عنوان کرد: میزبان تمام تلاش خود را به کار گرفته و تعداد زیادی داوطلب هم در دهکده حضور دارند. به هرحال پذیرایی از این همه میهمان کار ساده‌ای نیست و شاید لازم بوده در جا‌هایی از قبل وقت بیشتری بگذارند، ولی هرجایی که مشکلی وجود دارد با روی خوش همکاری و سعی می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان آن را رفع کنند.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به طور رسمی با مراسم افتتاحیه از روز شنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جاکارتا کاروان ایران ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حسینی عصر چهارشنبه در همایش زائران گلستانی حج تمتع که در مصلای اهل سنت گنبدکاووس برگزار شد اظهار کرد: امسال ۸۷ زائر و عوامل اجرای در قالب ۶۲۲ کاروان برای انجام مناسک حج راهی سرزمین وحی خواهند شد.

وی افزود: این کاروان‌ها از ۱۲۱ ایستگاه پروازی کشور اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: از این تعداد زائر اعزامی پنج هزار نفر گلستانی هستند که در قالب ۳۹ کاروان راهی جده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده در این سفرها سهمیه استان ۷۵ درصد افزایش یافت.

کد خبر 6094711

دیگر خبرها

  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد