Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@07:29:10 GMT

مهدی قائدی: گلی که زدم قدری شانسی بود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۸۰۶۱

به گزارش مهر، مهدی قائدی بعد از برتری ۳ بر صفر ایران برابر کره شمالی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. برد خیلی شیرینی بود چون با نتیجه ۳ بر صفر برنده شدیم. کره شمالی در بازی اول خیلی خوب بازی کرده بود و آنالیز ما نشان می داد که بازی سختی داریم. اما با دستورات کادر فنی، آنها نتوانستند یک توپ هم روی دروازه ما بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی عنوان کرد: این نظر کادرفنی بود. به هر حال بین این دو بازی فقط دو روز فاصله بود و به همین خاطر من از نیمه دوم وارد زمین شدم. دیدید که خدا را شکر به زمین آمدم و یک گل هم زدم و آن چیزی که مربیان می خواستند را در زمین اجرا کردم.

بازیکن تیم فوتبال امید گفت: قبول دارم که گلم کمی شانسی بود. به هر حال خواست خدا بود و خدا را شکر می کنم. ان شاء الله در بازی های بعدی گل می زنم تا دیگر حرف و حدیثی نباشد. 

قائدی در ادامه بیان داشت: من اصلا از نیمکت نشینی ام ناراحت نبودم. ما همه یک تیم و همدل هستیم. درست است که بازیکن استقلال هستم اما این دلیل نمی شود که همیشه فیکس باشم. 

وی در پایان گفت: ما فقط به قهرمانی فکر می کنیم و همه بازیکنان فکر و ذکرشان همین است. ان شاء الله به هدفمان می رسیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت که بابت جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمئونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بخشی از نشست خبری خود بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر ساسالو با اشاره به جذب مهدی طارمی و زیلینسکی برای فصل آینده گفت: طارمی به صورت بازیکن آزاد از پورتو به تیم ما می‌آید. او بازیکنی مهم در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود و گل‌های زیادی زده است. از جذب طارمی خوشحالیم.

وی ادامه داد: زیلینسکی نیز بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند. از حضور این بازیکن نیز خوشحال هستم. باشگاه از بابت جذب این دو بازیکن شایسته قدردانی است.

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)