Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نگاهی به برترین گل‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته که گل استقلال به بوریرام تایلند هم یکی از این گل‌ها بوده است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا  از روز 5 شهریور آغاز می‌شود که استقلال و پرسپولیس به عنوان نماینده‌های ایران، باید به مصاف السد و الدحیل قطر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نزدیک شدن به این دیدارها، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نگاهی به پنج گل برتر مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها داشته که گل زیبای آندرانیک تیموریان، هافبک وقت تیم استقلال به بوریرام تایلند در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013، یکی از این پنج گل بوده است.

سایت AFC از کاربران خود برای انتخاب بهترین گل مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات که گل آندو هم میان آنهاست، نظرخواهی کرده است. این سایت درباره این گل نوشت:

پس از بازی در کشورهای انگلیس و قطر، آندرانیک تیموریان در سال 2013 به باشگاه دوران کودکی خود یعنی استقلال بازگشت و این تیم را به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برد.

شوت تیموریان در وقت‌های اضافه دیدار مقابل بوریرام در تایلند، صعود نماینده ایران را به جمع چهار تیم برتر مسابقات قطعی کرد. هافبک تیم استقلال پس از دریافت توپ در نیمه زمین بوریرام، بازیکن مقابلش را از پیش رو برداشت و شوت محکمی به گوشه بالای دروازه حریف زد تا استقلال به یک پیروزی 2 بر یک دست یابد.

به گزارش تسنیم، برنامه دیدارهای دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

5 شهریور

استقلال ایران - السد قطر (ورزشگاه آزادی تهران)

6 شهریور

الدحیل قطر - پرسپولیس ایران (ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه)
کاشییما آنتلرز ژاپن - تیانجین کوانجیان چین (ورزشگاه کاشیما ساکر)

7 شهریور

چونبوک موتورز کره جنوبی - سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی (ورزشگاه جام جهانی جئونجو)

انتهای پیام/

R1402/P35350/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران AFC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر