Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت جام - قدس آنلاین: تیم هندبال جوانان شهرستان تربت جام با غلبه بر تیم سبزوار نائب قهرمان شد و به عنوان  نماینده استان در مسابقات منطقه ای کشور را یافت.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این مسابقات که از بیست و چهار مرداد ماه با حضور تیم های  مشهد، تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، تایباد که درسالن هندبال (استاد محمدیان) به میزبانی مشهد برگزار شد تیم تربت جام توانست در این مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد با غلبه بر تیم سبزوار با نتیجه ۲۶بر ۲۲ علاوه بر کسب مقام دوم جواز حضور در مسابقات منطقه کشور راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ که تیم مشهد در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان استان به مقام اول دست یافت و به همراه تیم تربت جام به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در مسابقات منطقه کشور شرکت خواهند کرد.
شایان ذکر است؛ که تیم هندبال نونهالان تربت جام متشکل از ۱۶بازیکن جهت شرکت در مسابقات قهرمانی استان صبح امروز عازم مشهد شدند تا روند موفقیت ورزش هندبال در استان و کشور ادامه یابد.
گفتنی است؛ بازیکنان تیم هندبال نوجوانان تربت جام متشکل از  ناصرسلیمانی، نیما ضربی، محمد جمالی، علیرضا حیاتی، محمدجواد اسدی، ایمان مایلی فر، امین قربانی، مهران سفری، یاسین رضائیان، امیرمهدی نظری، مهیار میری و آرمین احمدی  و دراین مسابقات نوید قندی بعنوان سرمربی و جعفرجمشیدی بعنوان مربی این تیم را همراهی می کنند.

 

با ۱۲بازیکن راهی مسابقات قهرمانی جوانان استان شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان تربت جام رئیس هیات هندبال این شهرستان گفت : مسابقات قهرمانی جوانان استان از امروزچهارشنبه ۹۷/۰۵/۲۴ به میزبانی مشهددراین شهرستان آغاز می گردد. حمیدقندی همچنین گفت : دراین دوره ازمسابقات ۵ تیم ازشهرستانهای مشهد، تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، تایباد شرکت دارند که درسالن هندبال (استاد محمدیان) به رقابت خواهندپرداخت. وی همچنین افزود: تیم تربت جام دراولین دیدارخودازسری این مسابقات درساعت ۱۰ صبح امروزبه مصادف تایباد خواهدرفت  ودرساعت ۹ صبح مشهدمیزبان مسابقات پذیرای سبزوارمی باشد. رئیس هیات هندبال تربت جام از ناصرسلیمانی، نیما ضربی، محمد جمالی، علیرضا حیاتی، محمدجواد اسدی، ایمان مایلی فر، امین قربانی، مهران سفری، یاسین رضائیان، امیرمهدی نظری، مهیار میری و آرمین احمدی بعنوان ۱۲ بازیکن تیم هندبال جوانان استان نامبرد وگفت دراین مسابقات نویدقندی بعنوان سرمربی و جعفرجمشیدی بعنوان مربی این تیم را همراهی می کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربت جام عنوان نائب قهرمانی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: شرایط استان در تابستان پیش رو از نظر منابع آبی نگران‌کننده است و هنوز بودجه طرح های مصوب استان، که بخشی از آن نیز در دست اقدام و اجراست، تخصیص نیافته است.   نعمت نژاد افزود: طرح های در دست اقدام برای تأمین آب شرب مشهد در تابستان جاری روی حفاری چاه متمرکز است که البته این اقدام با اهداف طرح سازگاری با کم‌آبی همخوانی ندارد اما برای عبور از خشکسالی‌های پیاپی در این استان راه چاره کوتاه مدت دیگری وجود ندارد.   وی ادامه داد: برای گذر از تنش آبی در تابستان پیش رو ۱۶ طرح با همکاری شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب مشهد با اعتبار ۴۵ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تخصیص این اعتبار اجرای طرح ها شتاب خواهد گرفت و از مشکلات برای تامین آب مشهد در تابستان پیش رو خواهد کاست.

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان