Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین:مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهدگفت: نمایشگاه درحوزه های صنعت، معدن و فلزات عصر مرکز استان خراسان رضوی، گشایش یافت.

علیرضا هوشنگ نژاد گفت: این چهار نمایشگاه بین المللی ۴ نمایشگاه بین المللی در حوزه صنعت، معدن و فلزات در مشهد مربوط به حوزه های صنعت، معدن و فلزات عصر دیروز طی مراسمی با حضور مسئولان استانی در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه ها شامل بیستمین نمایشگاه 'صنعت و اتوماسیون صنعت'، دوازدهمین نمایشگاه 'معدن و زمین شناسی'، چهاردهمین نمایشگاه 'ماشین آلات راهسازی عمرانی، ریلی و جاده ای' و دوازدهمین نمایشگاه 'فلزات، فولاد متالوژی و اهنگری' است.
معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های شرکت های داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در زمینه های ماشین و ابزارآلات صنعتی، معدنی و راهسازی و معدن، فولاد و صنایع وابسته هدف این نمایشگاه ها عنوان شد.
وی اظهار داشت: ۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی های ۱۵ برند خارجی محصولات خود را در زمینه های یاد شده در ۶۰ غرفه این نمایشگاه به تماشا گذاشته اند.
وی گفت: در مدت برگزاری این نمایشگاه ها، هیات های تجاری کشورهای افغانستان و عراق نیز با حضور در نمایشگاه طی نشست هایی با تولیدکنندگان ایرانی در باره توسعه تجارت با یکدیگر گفت و گو خواهند کرد.
هوشنگ نژاد، برگزاری سمپوزیوم گپ فولاد و دوره نمونه برداری معدنی را نیز از برنامه های جانبی این نمایشگاه برشمرد.
نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات تا ۲۸ مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز