Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم ملي بسکتبال 3 نفره مردان ايران در نخستين مسابقه خود در بازي‌هاي آسيايي 31 مرداد به مصاف مالزي مي‌رود.
به گزارش خبرنگار فارس از اندونزي، برنامه مسابقات بسکتبال سه نفره مردان در بازيهاي آسيايي مشخص شد. تيم ملي پسران زير 23 سال در گروه چهارم بازيها به همراه تيمهاي عراق، قزاقستان، مالزي و ترکمنستان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين تيم در اولين مسابقه خود روز چهارشنبه 31 مردادماه به مصاف مالزي مي رود. سه روز بعد نيز دو ديدار ديگرش را برگزار مي کند. 20 تيم حاضر در اين دوره در 4 گروه 5 تيمي رقابت مي کنند.
گروه A:چين ،اندونزي،سري لانکا،تايلند و ويتنام
گروه B:بنگلادش،چين تايپه،قرقيزستان،مغولستان و کره جنوبي
گروه C:ژاپن،اردن،مالديو،نپال و قطر
گروه D:ايران،عراق،قزاقستان،مالزي و ترکمنستان
برنامه بازيهاي مردان:
چهارشنبه 31 مرداد
ايران – مالزي
ايران – قزاقستان
شنبه سوم شهريور
ايران – عراق
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهریار ربانی در هر قسمت از برنامه «ماه‌ترین پلاس» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به سلامت پدران و باروری و همچنین نقش آنها در آرامش مادر است که در گفتگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور دکتر «نیما نریمانی» (متخصص اورولوژی) در خصوص موضوع «درمان‌های ناباروری مردان» گفتگو می‌کند.

علل ناباروری مردان چندین مورد است که برخی تحت تاثیر شرایط زندگی و یا بیماری بوجود می‌آید و برخی بدون هیچ دلیل و به طور طبیعی ایجاد می‌شود، اما نکته‌ی مهم این است که دلایل ناباروری در مردان قابل درمان هستند. برنامه «ماه‌ترین پلاس» روز جمعه ۷ اردیبهشت با حضور دکتر نریمانی به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

«ماه ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای شهریار ربانی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد