Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور افزایش رفاه حال مشتریان و ایجاد سهولت در جهت توسعه خدمات غیرحضوری، امکان ثبت درخواست برای دریافت پایانه های فروشگاهی بانک ملت، از طریق اینترنت فراهم شد.
 
به گزارش صدای ایران، مشتریان بانک ملت از این پس می توانند جهت دریافت پایانه های فروشگاهی بانک ملت جهت سهولت در کار به صورت اینترتی درخواست خود را ثبت کرده و نیاز به اقدامات حضوری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای این کار لازم است مشتریان از طریق وب سایت به پرداخت بانک ملت به آدرس behpardakht.com از منوی پذیرندگان، گزینه ثبت درخواست پذیرندگی را انتخاب و پس از تکمیل فرم مربوطه، درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.
مشتریان از طریق پیامک در جریان تایید یا عدم تایید مراحل مختلف قرار خواهند گرفت.
 
پرداخت اینترنتی
 
پرداخت اينترنتی نوعی پرداخت الكترونيكی است كه از طريق آن دارندگان كليه كارت‌های بانكی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات كارت بانكی خود شامل شماره كارت، رمز دوم، تاريخ انقضاء و كد اعتبار سنجی (CVV2) نسبت به خريد كالا يا خدمات بصورت الکترونیکی از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی اقدام نمايند.
 
ویژگی سرویس پایانه پرداخت اینترنتی

من جمله ویژه گی های این سرویس به موارد زیر اشاره کرد:
 
امکان واریز وجوه تراکنش‌های موفق انجام شده به صورت ریز یا سرجمع
امکان ارائه سرویس استعلام لحظه‌ای تراکنش‌ها
امکان دریافت گزارش‌های متنوع مالی
واریز همزمان مبلغ خرید به چند حساب بصورت (درصدی)
ارائه خدمات آنلاین پشتیبانی فنی به پذیرنده
ارائه اطلاعات مربوط به تراکنش‌های صورت پذیرفته از طریق وب سرویس
 
الزامات دریافت درگاه پرداخت اینترنتی
 جهت دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت موارد زیر الزامی است:
دارا بودن وب سایت اینترنتی رسمی و فعال به منظور فروش خدمات یا کالا
اخذ نشان نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی از طریق آدرس www.enamad.ir
دارا بودن حساب بانکی نزد شعب بانک ملت و یا بانک‌های دیگر
دارا بودن مدارک هویتی مورد نظر جهت متقاضیان حقیقی و حقوقی
 
مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی
 
متقاضیان برای دریافت درگاه پرداخت اینترنی بانک ملت باید مراحل زیر را طی کنند:

دریافت کد رهگیری توسط متقاضی بعد از ثبت نام اولیه برروی سایت شرکت به پرداخت ملت
یک روز کاری پس از ثبت نام، توسط کارشناسان شرکت به پرداخت ، فرم ثبت نام نهایی برای شما ایمیل می شود
تکمیل و ارسال فرم نهایی به همراه مدارک موردنیاز به آدرس ایمیل دریافتی
اعلام نتیجه بررسی مدارک و فرم‌های ارسالی بعد از گذشت یک روز کاری  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند

مدیرکل امور اقتصادی استان کرمان گفت: همه فعالان اقتصادی باید به درگاه ملی مجوزها مراجعه و شناسه یکتا دریافت کنند و بدون این شناسه فعالیت آنها قانونی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، صادق سلطانی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری با موضوع فضای کسب و کار استان کرمان و درگاه ملی مجوزها و شناسه یکتا، اظهار داشت: برنامه‌های اقتصادی که در استان کرمان برنامه‌ریزی می‌شود، متناسب با شعار سال و فرامین مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم استان در سال جاری بهبود فضای کسب و کار استان کرمان است، افزود: با انسجام و هماهنگی بین دستگاهی در سال گذشته توانستیم رتبه کسب و کار استان از رتبه 31 به 4 کاهش بدهیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با تاکید بر اینکه این رتبه در بالای جدول استان‌ها باید حفظ شود و تلاش داریم در استان و در مجموعه دستگاه‌های استان کرمان این فضا را حفظ کنیم، ادامه داد: یکی از اقدامات انجام شده در این راستا، احصای واحد‌های تولیدی است که دچار مشکل شدند و پیگیری می‌کنیم تا مشکلات آنها برطرف و تولید از سر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در سه حوزه‌ مالیات، تامین اجتماعی و تامین مالی رویه‌های سخت گیرانه‌ای وجود دارد که عمده واحدها در این زمینه مشکل دارند و باید تسهیل شود، گفت: قوانین مزاحم و مخل کسب و کار در وزارت اقتصاد و دارایی شناسایی شده و در تلاش هستیم که این قوانین بازنگری و اصلاح شود.

سلطانی‌نژاد با بیان اینکه محدودیت دسترسی به حامل‌های انرژی در استان کرمان وجود دارد، افزود: تامین و ارتقای زیرساخت‌ها اهمیت زیادی برای توسعه اقتصادی استان دارد که در تلاش هستیم متناسب با انرژی موجود استان طرح‌های اقتصادی برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه صدور مجوزهای کسب و کار از دیگر عوامل بهبود فضای کسب و کار استان است، بیان کرد: وزارت اقتصاد در این زمینه وظیفه اجرایی و هماهنگی بین دستگاهی را دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با بیان اینکه تمام مجوزهایی که دستگاه‌های اجرایی نیاز داشتند در درگاه ملی مجوزها بارگذاری شده است، گفت: بیش از 4 هزار و 800 عنوان مجوز در درگاه ملی مجوزها بارگذاری شده است و اعتقاد داریم که باید حقوق شهروندی مردم ارتقا پیدا کرده و حاکمیت و حکومت بحث نظارت را دنبال کند.

وی ادامه داد: براساس قانون همه فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات باید برای اخذ مجوز به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir مراجعه کنند و حتی مجوز گذشته خود را الکترونیکی و به روزرسانی کنند.

سلطانی‌نژاد با بیان اینکه براساس قانون از تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه سال جاری مجوزهایی که بدون شناسه یکتا باشند از برخی خدمات دولتی نمی‌توانند استفاده کنند و حتما باید مجوز الکترونیکی صادر شود، افزود: فعالیت اقتصادی بدون مجوز تضییع حقوق افرادی است که با مجوز رسمی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند و بدون این شناسه فعالیت آنها قانونی نیست، گفت: این موضوع فقط مربوط به اصناف نیست و همه فعالان اقتصادی باید به درگاه ملی مجوزها مراجعه و شناسه یکتا دریافت کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • ۱۲۹۰۰ شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها در البرز صادر شد
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند