Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:05:00 GMT

ترکیب تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۹۱۴۵

ترکیب تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، ترکیب تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن برای دیدار دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دقایقی پیش اعلام شد.

در شرایطی که دیدار سپاهان و ذوب‌آهن یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته چهارم به شمار می‌رود، امیر قلعه‌نویی و امید نمازی دقایقی پیش ترکیب تیم‌های خود را اعلام کردند.

در ترکیب اولیه سپاهان در این مسابقه پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، کی‌روش استنلی سوارز و ساسان انصاری به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ذوب‌آهن در این مسابقه هم رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، گابریل هرناندز، زبیر نیک‌نفس، میلاد فخرالدینی و ماریون سیلوا بازی می‌کنند.

این بازی از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 4377158

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام برگزار و ملیحه اسلامی، مدیر تیم پالایش گاز ایلام تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • ترکیب رضا عنایتی برای تقابل خاص
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)