Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@06:30:21 GMT

مدل آرایش کره ای زنانه و دخترانه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۹۱۵۳

مدل آرایش کره ای زنانه و دخترانه

مدل آرایش کره‌ای از انواع سبک‌های زیبا آرایش صورت است و شما می‌توانید در صورت تمایل برای ایجاد تنوع در مدل میکاپ خود از این سبک آرایشی استفاده کنید و تغییرات مثبتی را در چهره خود ایجاد نمایید.



مدل آرایش صورت تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری خانم‌ها دارد بنابراین بهتر است هر خانمی در انتخاب مدل میکاپ خود حساسیت لازم را به خرج دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تصاویری از انواع مدل آرایش کره‌ای با جدیدترین متد‌های آرایشی روز دنیا را  به نقل از آرگا در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل‌ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

  مدل آرایش دخترانه کره‌ای
مدل آرایش دخترانه کره‌ای در انواع مدل آرایش‌های ملایم و لایت موجود است و بهتر است دختران جوان از این مدل آرایش‌ها استفاده کنند تا ظاهر آن‌ها طبیعی‌تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که اگر شما از آرایش‌های غلیظ برای میکاپ کردن صورت خود استفاده کنید ممکن است ظاهر شما زنانه به نظر برسد و جذابیت دخترانه تان را از دست بدهید.

     
مدل آرایش زنانه کره‌ای

امروزه اغلب خانم‌ها تمایل دارند از مدل آرایش ملایم صورت و مدل آرایش لایت برای میکاپ خود استفاده کنند، زیرا این مدل آرایش‌ها باعث جذابیت بیشتر ظاهر می‌شود و چهره را جوان‌تر نشان می‌دهد. در اغلب مدل میکاپ‌های کره‌ای نیز از سبک آرایش لایت و ملایم استفاده می‌شود بنابراین بهتر است خانم‌هایی که تمایل دارند از این سبک آرایش‌ها استفاده کنند مدل میکاپ کره‌ای را برای آرایش کردن صورت خود انتخاب نمایند. این مدل آرایش‌ها برای مجالس و مهمانی‌های مختلف نیز مناسب هستند و باعث می‌شوند چهره شما زیباتر به نظر برسد.          

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و زیبایی آرایش صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم سیار انتقال خون در جونقان مستقر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین هاشمی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تیم سیار انتقال خون در جونقان استقرار یافت اظهار کرد: این تیم سیار در شهرداری جونقان ت اساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه برای دریافت خون از اهداکنندگان مستقر است.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه فعال است.

وی خاطر نشان کرد: فارسان در روزهای شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

کد خبر 6057040

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بستن محور‌های مواصلاتی در صورت سیل احتمالی
  • (تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ پنبه‌زن، لحاف‌دوز و پسران دخترانه‌پوش
  • نردبان تلسکوپی دو منظوره + فیلم
  • کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)
  • تیم سیار انتقال خون در جونقان مستقر شد
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • جای خالی همبستگی در جلسه زنانه جهان علیه رژیم‌صهیونیستی
  • پاک کننده‌های طبیعی آرایش صورت
  • خدماتی که در شهر قم صورت گرفته بی نظیر است