Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در تیراندازی تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی به طرف تظاهرکنندگان فلسطینی در نوار غزه 20 فلسطینی زخمی شده اند.

بر این اساس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله جنگی نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه زخمی شد. شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت به حصار امنیتی که تک تیراندازهای اشغالگر اسرائیلی نزدیک آن حضور گسترده داشتند نزدیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان اشغالگر صهیونیست با گاز اشک آور به تظاهرکنندگان در شرق خان یونس حمله کردند.

انتهای پیام/

تظاهرات بازگشت در نوار غزه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنگ‌افزارها و بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حال پیشروی به سوی «بیت حانون» در مرکز نوار غزه و تخریب و شخم‌زدن این منطقه هستند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که همزمان با حرکت این جنگ‌افزارها، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» و «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه ادامه دارد.

منطقه‌های دیگر نوار غزه نیز زیر آتش حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

بر اساس اعلام منابع خبری در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک درمانگاه و دو مدرسه محل استقرار آوارگان فلسطینی در شهرک «الشجاعیه» واقع در شرق شهر غزه، چند فلسطینی زخمی شدند.

همچنین بر اساس اعلام منابع فلسطینی از صبح امروز تاکنون بر اثر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه ۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۷ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های مختلف شهر غزه از جمله شهرک «تل الهوا» و خیابان شماره ۱۰ در جنوب شهر غزه هدف حمله‌های توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در ساعات گذشته منطقه‌های مختلف شمال نوار غزه از جمله «بیت حانون»، «بیت لاهیا» و «جبالیا» نیز شاهد حمله‌های سنگین هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

کد خبر 6085916

دیگر خبرها

  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • گردان افراطی صهیونیستی که آمریکا تحریم اش کرد را بشناسیم