Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان فارس طی اطلاعیه ای، از اعتماد عمیق مردم به فرزندان خود در آن اداره کل قدردانی کرده و اطمینان داده است که بیش از پیش اقدامات خلاف قانون در عرصه‌ی اقتصادی را رصد کرده و با اخلال‌گران این عرصه مقابله‌ی قانونی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه‌ی ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان فارس به شرح زیر است.

به اطلاع مردم شریف و هوشیار استان فارس به ویژه شهروندان محترم شیراز (سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام) می‌رساند، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس در پیروی از فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همگام با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مبارزه با مفسدان اقتصادی و عوامل اخلال در بازار و معیشت مردم، همچنین در تعامل و همکاری مستمر با دستگاه‌های قضایی، نظامی و انتظامی و .. تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه، تاکنون اقدامات موثری انجام داده است.

برخورد با برخی از باند‌های ارتشاء اختلاس در ادارات و شهرداری‌ها، مبارزه با اخلال‌گران در بازار ارز و خودرو و محتکران کالا، کلوگیری از فرار مالیات و قاچاق دارو، ممانعت از ورود گندم‌های آلوده به چرخه‌ی مصرف، مقابله با زمین‌خواری و موارد متعدد دیگر بخشی از افتخارات و ثمرات این مجاهدت‌های خاموش است.

این اداره کل با آگاهی از فشار‌های روانی و اقتصادی روز‌های اخیر بر مردم خصوصا اقشار متوسط و ضعیف جامعه، دامنه‌ی اشراف و تسلط اطلاعاتی را گسترش داده و با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، بر حجم اقدامات مقابله‌ای و برخورد قاطع با سوداگران اقتصادی افزوده است.

در این راستا ضمن تشکر از اعتماد عمیق مردم عزیز به فرزندان خود در اداره کل اطلاعات فارس و قدردانی از احساس مسئولیت و مشارکت آنان در ارائه‌ی گزارش تخلفات و موارد سوء اقتصادی، مراتب آمادگی بیش از پیش خود را برای دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی به ستاد خبری اداره کل اعلام داشته و به عموم مردم شریف استان اطمینان خاطر می‌دهد تا حاکم شدن آرامش و امنیت پایدار، این مسیر با را اتکال به خداوند متعال، مقتدرانه ادامه خواهد داد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/ر

هشدار اداره کل اطلاعات فارس به اخلال گران و مفسدان اقتصادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره کل اطلاعات مفسدان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح نارنجی، اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، بارش‌های رگباری و بهاری در استان شدت می‌گیرد و موجب بارش رگباری باران، رعد و برق، گاهی وزش باد و در برخی مناطق تگرگ می‌شود.

او تاکید کرد: بارش رگباری در مدت زمان کم می‌تواند با مقدار زیاد باشد. 

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه برای مناطقی از استان به ویژه نواحی شرقی و نیمه شمالی و در شهرستان‌های آباده، بیضا، اقلید، بوانات، خرم بید (صفاشهر)، سرچهان، بختگان، استهبان، نی ریز و داراب پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: این سامانه در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه همه نقاط استان و شیراز را فرا می‌گیرد. 

حقیقت افزود: با توجه به اینکه اثر مخاطره این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلاب، احتمال طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده ها، صاعقه و سقوط اشیاء بدون مهار از ارتفاعات است، توصیه می‌شود: در تردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سفر‌های برون شهری، جابجایی عشایر، فعالیت‌های کوهنوردی و کار در ارتفاع احتیاط شود.

او بیان کرد: همچنین از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب، کانال‌ها و آب رو‌ها لایروبی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • تأمین پنج درصد برق اداره‌های فارس با تجدیدپذیر‌ها
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان