Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری شامگاه گذشته پنج شنبه ۲۵ مرداد ۹۷ و در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، در دیدار با تیم جهان‌نژادیان آبادان و با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

تیم شهدای چلیچه میزبان این دیدار از هفته سوم نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی بود و سه شنبه آینده ۳۰ مرداد هم در ورزشگاه داراب ساری، به مصاف تیم شهریار این شهر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت‎های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۲ تیم شهرداری چابهار، جهان‎نژادیان آبادان، مقاومت گلساپوش یزد، ایفا و پیام کویر اردکان، شهرداری بندر گز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری و شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

شهر چلیچه از توابع بخش جونقان شهرستان فارسان، در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

ادامه رقابت‎های لیگ برتر فوتبال ساحلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند