Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم در حالی در این مسابقه به میدان آمدند که وضعیت متفاوتی با یکدیگر داشتند. 

شاگردان برانکو تا پایان هفته سوم صدرنشن لیگ بودند و نماینده مسجد سلیمان هم  در جایگاه چهاردهم جدول قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب دو تیم 

پرسپولیس: بیرانوند، ماهینی، حسینی، خلیل‌زاده، انصاری، رسن، کامیابی‌نیا، نورالهی، عالیشاه، نعمتی و علی علیپور

نفت مسجد سلیمان:میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، محمود قائدرحمتی، پیمان میری، فرشید مهمدی و عباس عسگری

 

حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

 

گزارش لحظه به لحظه  بازی دو تیم ساعت 20 و 30 دقیقه آغاز شد. حواشی مسابقه  برخلاف برانکو که از لب خط بازیکنانش را هدایت می کند عبدالله ویسی ترجیح داده بر روی نیمکت تیمش بنشیند و این امر را به بهروز مکوندی دستیارش محول کرده است. پس از اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داد امروز هواداران تیم پرسپولیس به شدت و یکصدا بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

بیشتر بخوانید:تقابل برانکو و گواردیولای ایران برای حفظ صدر لیگ/ دربی اصفهان با بازی مسلمان - قلعه نویی!

انتهای پیام / 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان وجود ندارد

منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است، اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

همچنین منابع موثق تاکید می‌کنند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

دیگر خبرها

  • فرار لحظه آخری الگری از شکست!
  • لحظه وقوع انفجار در پایگاه کالسو در عراق | تصاویر
  • هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان وجود ندارد
  • لحظه زلزله مهیب ترکیه؛ کنده شدن مناره مسجد
  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • گزارش لحظه به لحظه مسابقه FC24 طرفداری
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته