Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، این جشنواره زیر نظر فدراسیون و هیات فوتبال یزد با حضور 50 نفر از دختران علاقه مند از شهرستان های یزد ، ابرکوه ، بافق ، بهاباد ، اشکذر و تفت برگزار شد.
در پایان جشنواره که با انجام مسابقات دوستانه بین تیم های شهرستانی همراه بود 12 نفر توسط استعدادیاب ها انتخاب و به جشنواره کشوری که زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می شود معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس بانوان هیات فوتبال استان یزد گفت: استعدادیابی و آموزش محور برنامه های این هیات است که در سالجاری با همکاری ادارات ورزش و حوانان و هیات های فوتبال انجام می شود.
نجمه رنجبر در حاشیه برگزاری جشنواره به ایرنا افزود: برگزاری لیگ فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و حضور تیم های یزد در رقابت های کشوری پیگیری می شود.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، 25 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 75 تیم در لیگ استان دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت زمان و مکان فوتبال فوتسال یزد جشنواره رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل