Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در ادامه بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت پیام حیدری به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت.

برانکو ایوانکوویچ در این بازی از ترکیب زیر برای سرخپوشان استفاده کرد:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور

عبدالله ویسی هم نفت را با نفرات زیر راهی میدان کرد:

میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، محمود قائدرحمتی، پیمان میری، فرشید مهمدی و عباس عسگری

بازی دو تیم تا دقیقه ۴۳ با تساوی بدون گل در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خبر در حال بروزرسانی است . . . 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال هفته چهارم پرسپولیس نفت مسجدسلیمان ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلاد خاطره تیام را زنده کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروع بازی روز گذشته آلومینیوم و استقلال با یک صحنه بحث برانگیز داوری همراه بود و احتمال داشت اخراج میلاد فخرالدینی را در تقابل با تیم سابق خود به دنبال بیاورد که رضا عادل تصمیم گرفت در آن صحنه کارت زرد نشان بدهد ولی این تصمیم مورد اعتراض ایرالکو بود چراکه اعتقاد داشتند مدافع راست آبی‌ها باید کارت قرمز می‌گرفت.

میلاد فخرالدینی که در نقل و انتقالات زمستانی با سر و صدای زیادی از آلومینیوم جدا شد و استقلال را انتخاب کرد، در دومین حضور ثابت خود در ترکیب آبی‌ها برابر شاگردان سید مجتبی حسینی قرار گرفت و در حالی که فقط سه دقیقه از بازی گذشته بود، در کنار منطقه کرنر روی پای یونس اکبرپور رفت که رضا عادل ضمن اعلام یک ضربه ایسستگاهی، مدافع کناری استقلال را با کارت زرد جریمه کرد.

فخرالدینی که تقریبا مشابه با این صحنه را در دوران حضورش در ذوب‌آهن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اردیبهشت ماه 97 با خطای مامه تیام روی پای‌اش تجربه کرده بود و احمد الکاف در آن صحنه با ارفاق به مهاجم خارجی کارت زرد نشان داد و او را اخراج نکرد، حالا خودش خطایی مرتکب شد که با خوش شانسی اخطار گرفت.

وینگ‌بک راست استقلال نزدیک بود در تقابل با تیم سابق خود خیلی زود از زمین اخراج شود، اما از کارت قرمز گریخت و داور خطای این بازیکن روی یونس اکبرپور را با کارت زرد جریمه کرد تا استقلال 11 نفره به کارش ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • طوفان دریا بندرنشینان را غرق کرد
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • لیگ یک/ شروع توفانی هفته با جهانی!
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!
  • اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد
  • میلاد خاطره تیام را زنده کرد(عکس)
  • علیرضا اشرف: هوچی‌گری‌های استقلال نشانه حقارت و ترس از پرسپولیس است! + عکس