Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته نهم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن بعدازظهر جمعه ۵۱ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در ۶ دور هزار و هزار و ۵۵۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۷۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن سه ساله و هشت تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که علی عطایی با اسب تیر رئیسی زودتر از خط پایان گذشت و رامین قهرمانی با اسب مادیان طلا و اسحاق یزدانی با اسب بچه سیناخ به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر بود که پیمان قلرعطا با اسب کادنزا عنوان اول را به دست آورد و نورمحمد بهادر با اسب وال دایور استار و بنیامین جرجانی با اسب آل میدان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله و صفر تا ۶ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که آرمین آق آتابای با اسب داز تاجر موفق به کسب مقام اول شد و رامین قهرمانی با اسب آزادی و اسحاق قاضلی کر با اسب شیرین یلقی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر شکل گرفت که آق اویلی بشگرد با اسب آژدر زودتر از خط پایان عبور کرد و بنیامین جرجانی با اسب گزل شاه و علیرضا شاهمیر با اسب یاشار (۲) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب طوبی نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و آق اویلی بشگرد با اسب لیدی ناز و آرمین آق آتابای با اسب سام نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله و ۲۴ تا ۳۲ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نورمحمد بهادر با اسب سیتی دنسر موفق به کسب مقام اول شد و رامین قهرمانی با اسب فرسام (۲) و آق اویلی بشگرد با اسب سیگان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در پایان هفته نهم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، نورمحمد بهادر با کسب دو مقام نخست و یک مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، آق اویلی بشگرد یک مقام نخست، یک مقام دوم و یک مقام سوم کسب کرد، آرمین آق آتابای یک مقام نخست و یک مقام سوم به دست آورد و علی عطایی و پیمان قلرعطا هر کدام موفق به کسب یک مقام نخست شدند.

لازم به ذکر است؛ رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه در استان گلستان، نیمه دوم مهرماه آغاز خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 4377177

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرترکمن فدراسیون سوارکاری کورس اسبدوانی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد

سرمربی نامدار ایتالیایی باور دارد که یوونتوس به چهار خرید نیاز دارد تا دوباره برای قهرمانی تلاش کند. 

طرفداری | فابیو کاپلو بر این عقیده است که با توجه به اینکه یوونتوس بودجه‌ای مشابه باشگاه‌های ثروتمند اروپایی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و غول‌های لیگ برتر انگلیس نخواهد داشت، باید بازیکنان جوان و ارزان قیمت را هدف قرار دهد. سرمربی سابق بیانکونری در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت: 

کوپماینرس بدون حفظ رابیو کافی نخواهد بود

یوونتوس برای رقابت با اینتر در کورس قهرمانی فصل آینده به حداقل چهار خرید باکیفیت نیاز دارد. نراتزوری ۲۰ امتیاز بیشتر از بیانکونری دارد و با جذب مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی، پیشرفت می کند. یوونتوس برای نزدیک شدن به اینتر، باید خط هافبک خودش را تقویت کند. یووه به یکی از هافبک‌های اینزاگی نیاز دارد. سر و صدای زیادی در مورد کوپماینرس وجود دارد و او مهره خوبی برای تقویت تیم است، اما اگر رابیو جدا شود، ورود او به تنهایی کافی نخواهد بود. 

 یووه باید با شرایط خودش سازگار شود

احساس می کنم که قبل از تمدید قرارداد، این بازیکن فرانسوی می خواهد بداند که آیا یوونتوس می خواهد تیمی برای قهرمانی بسازد یا خیر. یوونتوس در حال حاضر یک استعداد عالی دارد. من ییلدیز را دوست دارم، او ثابت کرده که شخصیت مورد نیاز در یک باشگاه بزرگ را دارد. رئال مادرید بهترین بازیکنان جوان را با سرمایه گذاری های 50 میلیون یورویی، 80 میلیون یورویی و گاها 100 میلیون یورویی به خدمت گرفته است. با این حال یوونتوس باید خودش را با شرایطی که دارد، تطبیق دهد و استراتژی متفاوتی انتخاب کند.

 میسون گرینوود، کالافیوری و فرگوسن

از عملکرد گرینوود هم شنیده ام، او در منچستریونایتد تحت تاثیر مشکلات شخصی قرار گرفت اما ظاهرا در ختافه دوباره متولد شده است. در مورد کیفیت او هیچ تردیدی وجود ندارد. کالافیوری هم گزینه جالبی به نظر می رسد. من اگر جای آنها بودم، به هیچ وجه برمر، ولاهوویچ و کیه زا را نمی فروختم. از فرگوسنِ بولونیا هم خوشم می آید اما او متاسفانه دچار مصدومیت شده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است