Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار دو تیم در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های تراکتورسازی تبریز و سایپا در چهارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیب دو تیم:

تراکتورسازی تبریز

محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی فر، رضا شربتی، مسعود شجاعی، علی طاهران، اشکان دژاگه، احسان پهلوان و آنتونی استوکس

سرمربی: جان توشاک

سایپا

محمدحسین اکبر منادی، روزبه شاه‌علی‌دوست، ساموئل سارفو، رضا علیاری، امید خالدی، رضا اسدی، عبدالله ناصری، معین عباسیان، علی دشتی، آرش رضاوند و آرمان رمضانی

سرمربی: علی دایی

دقایق حساس:

دقیقه 5: رضا شربتی توپ را به دانیال اسماعیلی فر ارسال کرد که این بازیکن در زدن شوت به سمت دروازه تیم میهمان به خوبی عمل نکرد.

دقیقه 6: اشکان دژاه توپ را از طریق کرنر ارسال کرد که در ادامه توپ با ضربه سر مهدی زاده راهی اوت شد. 

دقیقه 24: کارت زرد داور به علی دشتی از تیم سایپا

دقیقه 30: معین عباسیان توپ را از روی کررنر ارسال کرد که در ادامه توپ با ضربه سر رضا اسدی به شکل خطرناکی از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

دقیقه 41: احسان پهلوان صاحب موقعیت حساس در پشت محطوه جریمه شده بود که توپ با شوت این بازیکن پس از برخورد با شاگردان علی دایی به کرنر رفت. 

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی تراکتورسازی سایپا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی جذاب در دربی کوچک تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه ۲۰ هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه ۳۰ گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه ۸۶ کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی ۲۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل ۷- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل ۸- را دارد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896807

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال