Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست این دور از مسابقات و نماینده فدراسیون کشتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی و آزاد مرحله گروهی رقابت های کشتی خردسالان در گروه 3 در 2 روز در کنگاور برگزار شد.
اسداله رضایی با بیان اینکه این رقابت‌ها در چهار منطقه و در شهرهای کنگاور، اردبیل، آبادان و بیرجند درحال برگزاری است، اضافه کرد: گروه سوم مسابقات با حضور هشت استان مدعی عنوان قهرمانی در شهر کنگاور استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استان های اصفهان، قم، مرکزی، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و ایلام در گروه سوم مسابقات حضور داشتند.
رضایی در ادامه گفت: در پایان مسابقات کشتی آزاد خردسالان که با حضور 106 کشتی گیر امروز جمعه در کنگاور برگزار شد، تیم لرستان بعنوان قهرمانی رسید و تیم های همدان و کرمانشاه به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
وی همچنین گفت: در بخش کشتی فرنگی نیز که 108 کشتی گیر حضور داشتند، لرستان، اصفهان و کردستان به ترتیب با کسب 208، 205 و 180 امتیاز عنوان های اول تا سوم بخش گروهی را کسب کردند.
نماینده فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تیم اصفهان نیز در مسابقات اجرای فنون با 250 امتیاز قهرمان شد و همچنین کردستان با 245 امتیاز و قم با 240 امتیاز دوم و سوم شدند.
رضایی یادآور شد: تیم های اول تا سومی هر بخش به مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافتند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده که تاکنون قهرمانان زیادی در رشته های مختلف ورزشی به خصوص کشتی به جامعه ورزشی کشور معرفی کرده است.
سهراب رحمت آبادی، کیوان رستم آبادی و فرزاد کولیوند از قهرمان های جهان در رشته کشی اهل شهرستان کنگاور هستند.
8066/7447
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت انتخابی تیم ملی جامعه رشته های مختلف ورزشی قم کشتی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر کشتی با چوخه اسفراین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، نفرات برتر رقابت‌ها چوخه گود زینل‌خان این شهرستان بعد از یک روز رقابت معرفی شدند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم مهرداد قدیمی مقام اول، حمید سلیمانیان نفر دوم، حمید چادرنشین و حسن گروهی به مقام سوم مشترک رسیدند.

همچنین، در وزن ۷۴ کیلوگرم علی مردانی به‌عنوان نخست، طاهر شعبانی به مقام دوم و امیرحسین ولی‌زاده و مسعود باغچقی بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم مرتضی وطن دوست، صاحب مدال طلا، علی زحمت‌کش به مدال نقره و مجید محمدآبادی و یدالله علیزاده بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم مصیب براتی و حامد میرزاپور به ترتیب به عناوین اول و دوم و سید جلال موسوی و مصطفی اسکندری به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در وزن ۹۶+ و سنگین وزن احمد یزدان پناه به قهرمانی رسید، علی بهرامی نایب قهرمان و فرزین شهبازی و یزدان حسن‌پور بر سکوی سوم مشترک این رقابت‌ها ایستادند.

خبرنگار: امیرعلی احمدی

انتهای خبر /

کد خبر: 1226979 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • زنده از بیشکک: فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • وزن‌کشی کشتی‌گیران پنج وزن نخست کشتی بین‌المللی جام «عبدالله موحد»
  • تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم ایستاد
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند
  • نفرات برتر کشتی با چوخه اسفراین معرفی شدند
  • برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در ساری
  • برگزاری اردوی تیم کشتی آزاد جوانان