Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@16:42:37 GMT

اقدام فیفا برای محرومیت یک باشگاه ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۲۸۰

به گزارش ورزش سه، فیفا که پیشتر از طریق کمیته انضباطی و یا دادگاه CAS به باشگاه های خاطی اخطار داده بود، در نهایت تمامی باشگاه هایی که بدهی معوقه به بازیکنانشان داشتند را با جریمه روبرو کرد که به شرح زیر است:

باشگاه صبا قم ۱۰ هزار فرانک سوئیس جریمه خواهد شد و ۳۰ روز فرصت دارد که بدهی را تسویه کند. در صورتی که این تسویه حساب رخ ندهد، ۶ امتیاز از صبای قم کاسته خواهد شد و یک پنجره از حضور در نقل و انتقالات محروم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه قطر اسپورت ۳۰ هزار فرانک سوئیس جریمه خواهد شد و ۹۰ روز فرصت دارد بدهی را پرداخت کند. در صورتی که اقدامی در این جهت صورت نگیرد، باشگاه برای ۴ پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و ۶ امتیاز نیز از مجموع امتیازاتش کسر خواهد شد.

باشگاه شباب الاهلی نیز با ۳۰ هزار فرانک سوئیس جریمه روبرو شده و ۹۰ روز فرصت تسویه حساب دارد. در غیر این صورت ۶ امتیاز از این تیم کم خواهد شد و از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهند شد.

باشگاه الشمال نیز ۱۵ هزار فرانک سوئیس جریمه خواهد شد و ۳۰ روز فرصت دارد که حساب خود را پرداخت کند و در غیر این صورت، ۶ امتیاز از این تیم کم خواهد شد و یک پنجره از نقل و انتقالات محروم خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا

به گزارش "ورزش سه"، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای 2 آلمان توپ می‌زند در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

نوروزی‌نژاد که در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب 79 امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ 2 هندبال آلمان هانمن با کسب 93 امتیاز، هِس مان با 80، فالک با 83، استابر با 84، بِنِکه با 87 و زینتل با 84 امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.

گفتنی است اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ 2 هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟