Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ صارم رضایی با اشاره به گرفتارشدن سه کوهنورد در ارتفاعات اشترانکوه اظهار کرد: ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه عصر امروز با امدادونجات شهرستان ازنا تماسی مبنی بر گرفتارشدن سه کوهنورد در قلل میانی اشترانکوه برقرار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امدادونجات شعبه ازنا به محض اطلاع اکیپی پنج نفره را به منطقه اعزام می‌کند، اما به دلیل مسافت طولانی راه از مرکز استان نیز درخواست نیرو به همراه بالگرد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اعزام تیم امدادی حرفه‌ای به همراه رئیس اداره عملیات و بالگرد به منطقه حادثه پس از اعلام نیاز خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش نیرو‌ها سه کوهنورد در سلامت کامل پیدا و به سمت پایین کوه هدایت شدند.

رضایی یادآور شد: این سه کوهنورد که از اهالی بومی ازنا هستند متاسفانه در مسیر برگشت از میانه کوه راه را گم کرده و گرفتار می‌شوند.

انتهای پیام/ف

سه کوهنورد گرفتار شده در قلل اشترانکوه نجات یافتند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم) آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • نجات ۳۰۰ راس دام گرفتار در سیل
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»