Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:22:32 GMT

دایی: با یک بدشانسی گل خوردیم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۳۵۱

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت:شانس کمی داشتیم یک توپ هم به تیر دروازه زدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی دایی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی، گفت:  شانس کمی داشتیم یک توپ هم به تیر دروازه زدیم. می‌توانست جریان بازی با این گل تغییر کند.

وی افزود: با یک بدشانسی گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نحوه بازی بچه‌ها راضی هستم. به این تیم خیلی امیدوارم. حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. روزهای خوبی در پیش داریم.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا در نیمه دوم میانه زمین را از دست دادند، عنوان کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. باید دوباره بازی را نگاه کنم و ببینم کجا ضعیف و کجا خوب بودیم. در نیمه دوم نتوانستیم کارمان را درست انجام دهیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیمش بعد از دریافت گل احساسی کار می‌کنند، اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم. متاسفانه بعد از دریافت گل احساسی شدند. می‌توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. در نیمه اول پا به پای تراکتورسازی آمدیم و بازی یکسان بود. می‌توانیم بهترین از این بازی باشیم و عملکرد بهتری ارائه دهیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا از خط حمله تمیش راضی است، گفت: بله راضی هستیم اما باید بهتر شویم. باید خیلی بهتر از این کار کنند و آنها توانایی انجام بازی بهتر را دارند.

دایی در مورد اینکه فصل قبل در 4 بازی اول 4 برد آوردند اما امسال از 4 بازی فقط 4 امتیاز گرفتند، اظهار داشت: آمار شما اشتباه است. ما سال قبل در چهار بازی اول 4 پیروزی متوالی به دست نیاوردیم. سال قبل این نتایج را نگرفتیم. این آمار صحت ندارد و اشتباه است. تعدادی از بازیکنان ما جدا شدند و تا هماهنگ شویم این مسئله نیاز به زمان زیادی دارد. باید بیشتر کار کنیم و امسال مشکل‌ اصلی ما این است که موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل نمی‌کنیم.

وی در ادامه در رابطه به اینکه حضور هواداران چقدر به تراکتورسازی کمک کرد، گفت: مطمئنا حضور هوادار به هر تیمی کمک می‌کند. این هوادار تراکتورسازی را به سمت جلو هدایت می‌کند. فرق ما با تراکتورسازی این است که هواداران زیادی نداریم. هوادار نداریم و همیشه میهمان هستیم. مطمئن باشید اگر این هوادار نبود تراکتورسازی به اینجا نمی‌رسید. ورزش بدون هوادار معنا پیدا نمی‌کند. هواداران می‌توانند به تیم شما خیلی کمک کنند. تراکتورسازی بر عکس دیدارهای قبلی با روش دیگری به میدان آمد و بهتر کار کرد. مشکل این تیم این است که بازیکنانش هماهنگ نیستند و هر چه بگذرد این تیم هماهنگ‌تر و بهتر خواهد شد. ما از همه نفرات آماده استفاده کردیم و از تیمم راضی هستم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست

به گزارش ورزش سه، محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه 60 باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است