Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو رئیس جنجالی فوتبال ایتالیا این بار به طور مستقیم وارد جنگ لفظی شدند.

طرفداری- در دو فصل اخیر نقل و انتقالات اروپا، لیورپول خریدهای مهمی از آ اس رم داشته است. محمد صلاح در انتقالی مجموعا 50 میلیون یورویی و آلیسون بکر در انتقالی مجموعا 75 میلیون یورویی راهی رم شدند تا به ترتیب گرانترین فروش های تاریخ جالوروسی را به خود اختصاص بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورلیو دی لورنتیس، رئیس جنجالی ناپولی در جدیدترین اظهاراتش اعلام کرد به مالکان این دو باشگاه مشکوک است و حس می کند دو باشگاه از یک منبع تغذیه می شوند.

جیمز پالوتا، مالک رم در بوستون آمریکا زندگی می کند و در راس گروه مالکیت لیورپول هم جان هنری و تام ورنر حضور دارند که عمده فعالیت های آنها در همین شهر است. مالکان رم و لیورپول در رشته های بیسیال و بسکتبال نیز در شهر بوستون مالکیت تیم هایی را برعهده دارند و در کل روابط بسیار دوستانه ای با یکدیگر دارند. اکنون اورلیو دی لورنتیس پس از انتقالات اخیر بین دو باشگاه رم لیورپول مدعی شد حس می کند مالکان لیورپول در اصل مالکیت رم را نیز در دست دارند. به نقل از Football-Italia، دی لورنتیس در این مورد گفت:

بر این عقده هستم و همیشه شک داشتم که مالکان واقعی لیورپول همان افرادی هستند که مالکیت رم را در دست دارند. پرنده کوچکی چند روز پیش در این مورد به من گفت!

اگر واقعا اینچنین باشد، دو باشگاه با گروه مالکیت یکسان، نمی توانند در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شوند. پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای آلیسون به رم دادم اما بعد متوجه شدم در راه لیورپول است.

جیمپز پالوتا در واکنش به این اظهارات دی لورنتیس در توئیتر نوشت:

به نظرتان دی لورنتیس آنجا در ناپلی چه چیزی می کشد (می زند)؟ اگر دوباره آن پرنده کوچک را دید شاید بفهمد که ما مالک بایرن مونیخ و بارسلونا هم هستیم!

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهلیورپولایتالیاسری آآاس رمناپولیبرچسب‌ها: اورلیو دی لورنتیسجیمز پالوتا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ گل های برتر کلودیو مارکیزیو با پیراهن یوونتوسدایی: به سایپا بسیار امیدوار هستم؛ اگر این هواداران نبودند تراکتورسازی به اینجا نمی رسیدخلاصه بازی ذوب آهن 1-2 سپاهان (لیگ برتر ایران)ذوب آهن 1-2 سپاهان؛ جذاب و دوست‌ داشتنی، مثل شهرآورد اصفهاندانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن رابین فن پرسی به منچستر یونایتد (2012)لوکارلی، مدیر پارما: منتظر پاسخ کارامو برای انتقال او به پارما هستیمدانلود؛ تیزر شروع سری آ (فصل 2018/19)خلاصه بازی تراکتورسازی 1-0 سایپا (لیگ برتر ایران)تراکتورسازی 1-0 سایپا؛ اولین پیروزی فصلالگری: رونالدو بازیکن بسیار باهوشی است؛ او خیلی سریع در تیم جا افتاده است (زیرنویس فارسی)نونو اسپیریتو: بازی خوبی مقابل اورتون انجام دادیم؛ تلاش می کنیم تا مقابل لسترسیتی بهتر باشیمرسمی؛ سیمونه زاتزا از والنسیا به تورینو پیوستحاشیه دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان؛ حضور 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی آبادانرسمی؛ داوید اوسپینا به ناپولی پیوستحواشی دیدار سپاهان-ذوب آهن؛ حضور هادی عقیلی در ورزشگاهرسمی؛ لورنتزو تونلی، مدافع ناپولی به سمپدوریا پیوستهفته سوم لیگ قطر؛ شکست الاهلی در شب گلزنی امید ابراهیمیهفته ششم لیگ برتر فوتسال؛ پیروزی پرگل سوهان قم برابر آذرخش بندرعباسپیش بازی بارسلونا-آلاوز؛ مدافع عنوان قهرمانی وارد می‌شودتاریخ جدید برگزاری دو دیدار معوقه هفته اول سری آ، بین سمپدوریا-فیورنتینا و میلان-جنوا مشخص شد بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کردپارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران؛ جم، شهرِ کابوس‌وار استقلالرسمی؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت 3 ماه از میادین دور خواهد بودرئال مادرید از اینتر به خاطر اغوا کردن مودریچ شکایت خواهد کردواکر: منچسترسیتی می‌خواهد به فوتبال انگلستان حکمرانی کند؛ رقابت در لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شودرویای اینتر به پایان رسید؛ لوکا مودریچ در رئال مادرید می‌ماندجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردلیست تیم‌ ملی آرژانتین برای دیدار با کلمبیا و گواتمالا؛ بازگشت ایکاردی در غیاب لئو مسی!پیغام سرخیو راموس برای هواداران رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (عکس)مارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای میلان به پایان رسید بازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 3-0 کره شمالی؛ امیدها در آستانه صعود قرار گرفتندرسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوستبه جا مانده از فینال سوپر کاپ؛ پیروزی بزرگ سیمئونه و هشداری جدی به تیم سردرگم رئال مادرید به جا مانده از فینال سوپر کاپ؛ پیروزی بزرگ سیمئونه و هشداری جدی به تیم سردرگم رئال مادرید 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای لیورپول: دوری 3 هفته‌ای کانر بردلی از میادین به دلیل مصدومیت

بردلی در حساس‌ترین مقطع فصل مصدوم شد و بازی‌های لیورپول را از دست داد

طرفداری | در جریان شکست ۱-۰ لیورپول برابر کریستال پالاس در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، کانر بردلی در آغاز نیمه دوم از ناحیه مچ پا آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش اسکای اسپورت، بردلی به دلیل این مصدومیت، ۳ هفته از میادین دور خواهد بود. بی‌شک آسیب دیدگی این بازیکن و عدم حضور او در بازی‌های حساس پیش رو، خبر بدی برای لیورپول و یورگن کلوپ به شمار می رود.

بازی‌هایی که کانر بردلی از دست خواهد داد آتالانتا - لیورپول (لیگ اروپا) فولام - لیورپول اورتون - لیورپول وست هم - لیورپول لیورپول - تاتنهام (احتمالی)

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • خبر بد برای لیورپول: دوری 3 هفته‌ای کانر بردلی از میادین به دلیل مصدومیت
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • کرنر با هوش مصنوعی گل می‌شود
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد