Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:22:12 GMT

تساوی صنعت نفت و استقلال در دربی خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۴۳۶

تساوی صنعت نفت و استقلال در دربی خوزستان

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان پیگیری شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 20:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و دو تیم به تساوی 2 - 2 رضایت دادند.

میلاد جهانی در دقیقه 63 و کرار جاسم در دقیقه 73 برای صنعت نفت آبادان و وحید خشتان در دقایق 26 و 66 برای استقلال خوزستان در این مسابقه گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی میرغفاری قضاوت دیدار صنعت نفت آبادان - استقلال خوزستان را بر عهده داشت. او در این دیدار به کرار جاسم از صنعت نفت و مهرداد پورابوالقاسم از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان با تساوی در این مسابقه سه امتیازی شدند و بدون تغییر در رده سیزدهم و دوازدهم جدول قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ استقلال خوزستان صنعت نفت آبادان هفته چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان