Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:31:20 GMT

یک خبر بد در مورد تحریم های ایران / ژاپن هم زانو زد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۴۴۰

رکنا: چند منبع تجاری گفتند، شرکت پالایشگاهی فوجی اویل ژاپن به منظور یافتن جایگزین برای نفت ایران، از طریق یک مناقصه، برای ماه اکتبر ۲ میلیون بشکه نفت از سایر کشورهای خاورمیانه خریداری کرده است.

چند منبع تجاری گفتند، شرکت پالایشگاهی فوجی اویل ژاپن به منظور یافتن جایگزین برای نفت ایران، از طریق یک مناقصه، برای ماه اکتبر 2 میلیون بشکه نفت از سایر کشورهای خاورمیانه خریداری کرده و به دنبال خرید نفت بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منابع گفتند، فوجی اویل یک میلیون بشکه نفت خام بانوکو عرب مدیوم با اختلاف قیمت حدود 15 سنتی نسبت به قیمت رسمی این نوع نفت و یک میلیون بشکه دیگر نفت قطر لند با تخفیف 50 تا 70 سنتی نسبت به قیمت رسمی خریداری کرده است.
به گفته این منابع، شرکت فوجی اویل همچنین یک مناقصه دیگر برای خرید نفت خام آپر زکوم برگزار کرده که مهلت شرکت در آن روز پنجشنبه به اتمام می رسد.
انتظار می رود فوجی اویل، مانند سایر پالایشگاه های ژاپنی از ماه اکتبر به بعد بارگیری نفت از ایران را متوقف کند. تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران از ماه نوامبر به اجرا در خواهد آمد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد جوان در اتوبوس شهری و جلوی چشم زنان مسافر شلوارش را در آورد ! +عکس

پدر ایدزی دختر 9 ساله اش را آلوده کرد !+عکس

انتشار اولین عکس ها از آدم فضایی ها در مثلث برمودا! + جزییات

حامله کردن مهتاب تنها راه سینا برای ازدواج با او بود !

گنده لات محله 2 بار به دختر 14 ساله تجاوز کرد

حامله کردن مهتاب تنها راه سینا برای ازدواج با او بود !

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به زن زیبا در تاریکی شب + عکس

زنی شوهر خائنش را از مردانگی ساقط کرد / او را به تخت بسته بود ! +عکس

تجاوز به 12 دختر از سوی مستند ساز شیطان صفت + عکس

مراسم روح گیری شیطانی جان پسربچه 3 ساله را گرفت + عکس

فوری / عزت الله انتظامی درگذشت

شکنجه های وحشتناک نازنین زهرای 3 ساله در مرند !+ تصویر 16+

همخوابی چندش آور پسر جوان و نامادری اش +عکس

مهریه زیبای عروس 2 تابعیتی، داماد تهرانی را شوکه کرد !

باردار شدن دختر 17 ساله ی میلیونر پس از تجاوز امیر بیکار !

ارتباط زنم با راننده شاسی بلند دیوانه ام کرد / خودم مچ آن دو را گرفتم !

همخوابی زن جوان با نصاب ماهواره در تهران / او به پسر نوجوان همسایه هم رحم نکرد

صادق مخ زنم را زد و وقتی نبودم به خانه ام می رفت و ... ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قطر ایران خاورمیانه مناقصه تحریم منبع عکس ایران حوادث ازدواج زندگی دختر همسرش خراسان جنوبی زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان گفت: من به‌عنوان بازیکن و مربی روبه‌روی قرقیزستان حضور داشتم، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی داشته و مطمئنا ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

او با بیان اینکه قرقیزستان تیم خوب و فیزیکی است، ابراز کرد تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص کنار رفتن ژاپن از جام ملت‌های آسیا و جام جهانی گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحتم؛ آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد؛ کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی یادآور شد: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است؛ همین موضوع موجب می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند. خوشحال هستم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها در کنار آنها یاد می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!