Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@09:29:42 GMT

یزدی: دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم برنده بازی شویم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۵۰۱

یزدی: دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم برنده بازی شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: . ما در دقایقی از بازی اگر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم برنده بازی مقابل صنعت نفت آبادان شویم. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از آبادان، داریوش یزدی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: جا دارد به بچه‌های خودم تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه این بچه‌های جوان توانستند یک بازی تاکتیکی را به نمایش بگذارند بسیار خوب است. ما در دقایقی از بازی اگر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم برنده بازی شویم. قطعاً تاوان بازی دادن به جوانان همین است. ما در چهار بازی گذشته فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم.

ادامه دارد ...

R39383/P1015145/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!

به گزارش همشهری‌آنلاین، جنجال‌های بازی گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر تا مدتی ادامه داشت و درنهایت به شکل بسیار جالبی به سود فدراسیون فوتبال تمام شد! موعود بنیادی‌فر، داور پرحاشیه فوتبال ایران در این مسابقه از اعلام یک خطای پنالتی آشکار روی امید عالیشاه چشم ‌پوشید. کاپیتان پرسپولیس هم در پایان بازی خطاب به این داور گفت: «اگر با من مشکلی داری، مستقیم بیا به‌خودم بگو.» البته که اظهارات عالیشاه غیرحرفه‌ای است و طبیعتا بازیکن در هیچ شرایطی حق ندارد علیه کادر داوری حرف بزند. با این حال، نوع مواجهه فدراسیون با این موضوع عالی بود. آنها ابتدا عالیشاه را تا اطلاع ثانوی محروم کردند و سپس مطابق انتظار پیش از بازی با ملوان محرومیت را برداشتند و در عوض ضمن درنظرگرفتن یک جلسه محرومیت تعلیقی، او را ۲۰۰‌میلیون تومان جریمه کردند.

آنچه در این فقره اتفاق افتاد، به‌طور چکیده این بود که موعود بنیادی‌فر یک اشتباه بزرگ انجام داد که از بخت بلندش تأثیری در نتیجه نهایی بازی نداشت، اما همین اشتباه ۲۰۰‌میلیون تومان برای فدراسیون درآمدزایی کرد! با این اوصاف آیا بهتر نیست در این شرایط بد اقتصادی، داوران لیگ برتر بیشتر دچار اشتباه شوند تا فدراسیون پول بیشتری به جیب بزند!؟ به هر حال، اگر داور کارش را درست و کم‌نقص انجام بدهد احتمال اینکه مربیان و بازیکنان علیه او موضع بگیرند کمتر است، اما وقتی چنین اشتباهات بزرگی از او سر بزند، قابل انتظار است که اعضای تیم زیان‌کننده در مصاحبه‌های بعد از بازی علیه داور موضع بگیرند و موقعیت جریمه نقدی برای فدراسیون فراهم شود!

ابتدای مطلب هم گفتیم و باز تأکید می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی اظهارنظر بازیکنان و مربیان علیه داوران را تأیید نمی‌کنیم، اما نباید اینطور هم باشد که این خطاها به منبع درآمد فدراسیون تبدیل شود. کاش به همان اندازه که در جریمه‌کردن بازیکنان و مربیان اهتمام دارید، دنبال ارتقای سطح داوری فوتبال ایران هم باشید؛ جایی که همین آقای موعود بنیادی‌فر تنها نماینده داوری ایران در جام‌ملت‌های آسیا بود و بعد از دور گروهی به وطن برگشت. از سوی دیگر اختصاص یافتن این قسم جرایم به تجهیز ورزشگاه‌های بیشتر به سیستم کمک‌داور ویدئویی هم می‌تواند گام مؤثری برای بهبود فضا باشد. اینطور نیست؟

کد خبر 844199 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • کری آنچلوتی برای سیتی: از اتحاد پیروز خارج می‌شویم
  • توخل: مصدومیت کینگزلی کومان تاسف‌آور است؛ اکنون با آرامش برای بازی آرسنال آماده می‌شویم
  • برد شیرین پالایش نفت آبادان مقابل طبیعت تهران
  • مصدومیت ستاره اتلتیکو در آستانه بازی حساس
  • مدیرعامل نفت آبادان: حرف کمالوند درست است، نیاز به معجزه داریم/همه بازی‌ها برای ما مثل بازی با پرسپولیس است