Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه دو شهروند فلسطینی را در جریان بیست و یکمین راهپیمایی بازگشت در مرز نوار غزه به شهادت رساندند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  رسانه‌های فلسطینی، راهپیمایی امروز بازگشت تحت عنوان "جمعه انقلابیون برای پاسداری از قدس و الاقصی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در این راهپیمایی دو فلسطینی به نام های کریم ابوفطایر 30 ساله و سعدی اکرم معمر 26 ساله شهید و 270  نفر دیگر زخمی شدند.

دهها هزار فلسطینی امروز با حضور در چادرهای بازگشت در مرز غزه با اراضی اشغالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره را برگزار کردند.

شرکت کنندگان برای کور کردن دید تک تیراندازان صهیونیست لاستیک ها را در نزدیک حصار مرزی آتش زدند و بالن های آتش زا به سمت اراضی شهرک نشینان صهیونیست ارسال کردند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای راهپیمایی بازگشت به 158 شهید و شمار زخمی ها به بیش از 17 هزار نفر رسید.

شهادت جوان فلسطینی در قدس

نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در بخش قدیمی شهر اشغالی قدس شهید کردند.

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند این جوان فلسطینی به یک نظامی این رژیم در منطقه باب المجلس - یکی از ورودی های مسجد الاقصی- با سلاح سرد حمله کرد.

رسانه های صهیونیست افزودند که نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت جوان فلسطینی آتش گشوده و وی را زخمی کردند که براثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

منافع فلسطینی گفتند که نیروهای اشغالگر ورودیهای بخش قدیمی قدس و شماری از درهای مسجد الاقصی را بستند و پست های بازرسی برپا کردند.

انتهای پیام/

R7969/P36355/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوار غزه نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر در 24 ساعت گذشته 6 جنایت مرتکب شد که در نتیجه آن 79 فلسطینی به شهادت رسیدند و 86 فلسطینی دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه تأکید کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به 34 هزار و 262 شهید رسید و شمار زخمی ها نیز به 77هزار و 229 نفر رسید.


 

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه