Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی بدمینتون ایران در بازی‌های آسیایی با توجه به حضور قهرمانان نامدار دنیا در این قاره تاکید کرد از بازیکنان ایران انتظار مدال ندارد، اما نمایش فنی بهتری نسبت به قبل از آنها انتظار می‌رود. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، ثریا آقایی و مهران شهبازی دو بدمینتون‌باز اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی اندونزی عصر امروز (جمعه) برای اولین‌بار در ورزشگاه اصلی این مسابقات زیر نظر مربی خود تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این تمرین سحر زمانیان با تأکید به اهمیت ورزش بدمینتون برای مردم اندونزی گفت: این موضوع از لحظه ورود به فرودگاه جاکارتا در تبلیغات و عکس‌های روی دیوارها کاملاً مشخص بود و همیشه بهترین و پرجمعیت‌ترین ورزشگاه‌ها اینجا به بدمینتون اختصاص دارد.

مربی تیم ملی بدمینتون ادامه داد: امروز روز تمرین تیم‌هاست، اما جو سالن مسابقات و تعداد دوربین‌ها و خبرنگارانی که اینجا هستند، تأیید می‌کند تمام قهرمانان جهان و المپیک در آسیا هستند. سطح بازی‌ها بسیار بالاست، اما ما با تمام توان و برگزاری اردوهای مناسب به جاکارتا آمده‌ایم. دو ماه پیوسته و با تمام امکانات اردوهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: ثریا آقایی دومین و مهران شهبازی اولین حضورش را در بازی‌های آسیایی تجربه می‌کند. انتظار بازی‌های فنی بهتر نسبت به قبل را از آنها داریم، اما برای مدال‌آوری در قاره پرستاره آسیا هنوز به لحاظ تجربی و فنی راه زیادی در پیش داریم.

زمانیان در پایان به جدول تک حذفی به عنوان یکی از سختی‌های بدمینتون اشاره کرد و گفت: امیدوارم با قرعه مناسبی هم مواجه شویم. جلسه و سیدبندی بازی‌های تیمی روز گذشته طبق رتبه جهانی تیم‌ها برگزار شد و بر این اساس فکر می‌کنیم نپال، پاکستان، مالدیو و مغولستان حریفان مناسب‌تری برای ما در دور اول هستند تا در شروع بازی‌ها به جو سالن مسلط شویم.

انتهای پیام/

R1435/P1015135/S3,32,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

سرمربی بارسلونا سرانجام متقاعد شد که فصل بعد هم در این تیم بماند که این باعث ایجاد تنش در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که پیش از این گفته بود در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری خواهد کرد، در پی جلسه‌ای که شب گذشته (چهارشنبه) در خانه خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) برگزار شد و رافا یوسته (نایب‌رئیس باشگاه)، دکو (مدیر ورزشی این تیم) و آلخاندور اِچوِریا (عضو هیئت مدیره باشگاه) نیز در آن حضور داشتند، تصمیم به تغییر نظر خود و ماندن در بارسلونا گرفت.

از همان زمانی که ژاوی در اوایل بهمن ماه و در پی باخت خانگی 5 بر 3 بارسلونا مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا اعلام کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسا کناره‌گیری خواهد کرد، لاپورتا، یوسته، دکو و اِچوِریا تمام تلاش خود را کردند تا نظر این مربی اسپانیایی را تغییر دهند و در نهایت هم موفق به این کار شدند.

بر اساس گزارش روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ خوان لاپورتا به ژاوی گفته که باشگاه به خاطر مشکلات مالی که با آن دسته و پنجه نرم می‌کند، قادر به استخدام سرمربی سطح بالایی در این تابستان نیست، به همین خاطر از او درخواست کرده که در بارسا بماند.

طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود ژاوی بهترین بازیکنانش را حفظ و تیم را برای فصل آینده تقویت کند. سرمربی بارسا به این منظور از مدیران باشگاه خواسته تا در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو، یک هافبک دفاعی سطح بالا و برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی را جذب کنند.

در ادامه این گزارش آمده است؛ رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بایرن مونیخ پیشنهاد خیلی خوبی از بایرن مونیخ دریافت کرده، اما ژاوی از او خواسته در بارسلونا بماند و روی این بازیکن برای فصل بعد حساب باز کرده است. اولویت آرائوخو هم البته ماندن در بارسلونا است.

«رادیو کاتالونیا» حالا خبر می‌دهد که تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا باعث ایجاد تنش در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه شده است. لاپورتا در حالی تصمیم به ادامه همکاری با ژاوی گرفته که برخی از اعضای هیئت مدیره با این تصمیم مخالف هستند و حتی تهدید به استعفا کرده‌اند.

طبق این گزارش؛ آنها معتقدند که بارسلونا باید ژاوی را اخراج کند که در صورت بروز این اتفاق، این مربی 44 ساله دستمزد سال آینده‌اش را به طور کامل می‌خواهد چون فصل بعد هم با این باشگاه قرارداد دارد.

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

رافا یوسته نایب رئیس باشگاه بارسلونا پس از جلسه شب گذشته به خبرنگاران گفت: ژاوی در بارسلونا خواهد ماند. او خیلی خوشحال است. ما در این مدت هیچگاه با مربی دیگری صحبت یا مذاکره‌ای نداشته‌ایم. دکو هم به ژاوی اعتماد دارد. ژاوی هم به پروژه ما اعتماد دارد و در کنار هم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی افزود: ما نیاز به کسب عناوین قهرمانی داریم و همه ما این را می‌دانیم. ما برای این موضوع به ژاوی اعتماد داریم، او یک بارسایی است. ژاوی جزیی از بارسلونا در ورزشگاه بازسازی‌شده ما خواهد بود.

قرار است ساعت یک بعدازظهر امروز (به وقت محلی بارسلونا) کنفرانس خبری مشترکی با حضور ژاوی و خوان لاپورتا برگزار شود و انتظار می‌رود خبر ماندن این مربی اسپانیایی در این تیم به طور رسمی اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم