Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@00:26:10 GMT

قلعه‌نویی: بازیکنانم را جریمه می‌کنم!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۷۸۳

قلعه‌نویی: بازیکنانم را جریمه می‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید به جای پاداش بازیکنانم را جریمه کنم که آنها متوجه شوند اینجا سپاهان است و باید عملکرد بهتری داشته باشند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش در دربی اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی را مشاهده کردیم که باید بابت آن به همه علاقه‌مندان فوتبال اصفهان تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی امروز گل داشت، برد داشت و درگیری فیزیکی نیز داشت، اما نکته مهم جو قشنگی بود که بر ورزشگاه حاکم بود. امیدوارم دربی اصفهان الگویی برای فوتبال ایران شود و فضای قشنگی را که بر این مسابقه حاکم بود در جاهای دیگر نیز مشاهده کنیم. همچنین باید از سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز تشکر کنم، چرا که فصل گذشته زمانی که هدایت این تیم را بر عهده داشتم زحمات زیادی را برای ما متحمل شد.

وی در ادامه افزود: در مسابقه امشب فوتبال خوبی را مشاهده کردیم، فوتبالی که چند بُعد داشت و یک بعد آن برد تیم ما بود، اما می‌توانست بازی با نتیجه تساوی یا حتی باخت ما نیز تمام شود. اگر در نشست خبری سرحال نیستم به دلیل عصبانیتم از بازیکنان سپاهان است که این موضوع را نیز در رختکن به آنها انتقال دادم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تأکید بر احتمال جریمه بازیکنان تیمش عنوان کرد: شاید پس از 24 ساعت ریکاوری و به جای پاداش بازیکنان خود را جریمه کنم که آنها متوجه شوند اینجا سپاهان است و باید عملکرد بهتری داشته باشند. در بازی که همه چیز در اختیار ما بود امکان داشت در 10 دقیقه همه چیز تغییر کند. بازیکنان تعویضی ما بد بودند و نتوانستند خواسته‌های من را انجام دهند. باید این معضل از تیم ما دور شود. ما شروع بسیار خوبی داشتیم و زود هم به گل رسیدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم، اما متأسفانه استفاده نکردیم.

قلعه‌نویی در ادامه بیان کرد: برای برخی تیم‌ها همین تعداد گل و امتیاز کافی است، اما نباید فراموش کنیم که ما سپاهان هستیم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم. ذوب‌آهن مانند ما مشکل نگرش و هماهنگی ندارد و دلیل آن نیز حضور چند ساله بازیکنان این تیم در کنار هم است. اکثر بازیکنان ذوب‌آهن سال گذشته نیز در این تیم حضور داشتند و فصل خوبی را هم پشت سر گذاشتند. امیدوارم ما نیز هفته‌به‌هفته نیز بهتر شویم و در ادامه موفقیت‌های بیشتری را نیز کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری دیدار ذوب‌آهن - سپاهان گفت: شاهد دربی قشنگی بودیم و وقتی دربی قشنگ می‌شود، احتمالاً تیم داوری نیز عملکرد خوبی داشته است. البته به من اعلام کردند در یک صحنه روی ساسان انصاری در داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن خطای پنالتی صورت گرفته است. کاظمی و همکاران او از داوران خوب فوتبال ایران هستند. ما در هفته‌های قبل از داوری لطمه خورده‌ایم. من زمانی که در تراکتورسازی بودم نیز کاظمی در مسابقه با ماشین‌سازی و پرسپولیس برای ما قضاوت کرد که دو بازیکن ما را اخراج کرد، اما امروز روز خوب کاظمی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه با تسلیت درگذشت عزت‌الله انتظامی عنوان کرد: متأسفانه در روزهای گذشته تعدادی از بزرگان مملکت ما از دنیا رفتند. باید قدر این عزیزان را بدانیم و تفاوتی نیز میان کسانی که در ایران هستند و یا حتی خارج از ایران حضور دارند، قائل نباشیم. وقتی این عزیزان می‌میرند نباید جای افسوسی برای ما وجود داشته باشد. چرا بزرگی مانند بهروز وثوقی که همه مردم دوستش دارند نباید در ایران باشد؟! دین ما دین رفعت است و شاید برخی‌ها نیز اشتباهاتی کرده باشند، اما باید اگر شرایط اجازه می‌دهد زمینه بازگشت آنها به کشور را فراهم کنیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: اینها کسانی هستند که مردم دوست‌شان دارند. نباید بگذاریم وقتی اتفاقی افتاد، افسوس بخوریم. امروز مشاهده کردیم که عده‌ای گفتند عزت سینمای ایران پر کشید. اینها اصلاً چیز خوبی نیست و نباید شرایطی را فراهم کنیم که بعد از فوت عزیزان‌مان با پست گذاشتن در صفحات اجتماعی افسوس از دست رفتن آنها را بخوریم. همچنین باید به داد فوتبالیست‌های قدیمی برسیم. باید قدر همه کسانی را که عاشق کشور هستند، بدانیم و فراموش نکنیم همه ما انسان هستیم و نباید کسی را قضاوت کنیم. خدای ناکرده ما معصوم نیستیم که بخواهیم عملکرد دیگر انسان‌ها را قضاوت کنیم. محمد عبادی یکی از پیشکسوتان دوبله ما نیز در چند روز گذشته از دنیا رفت که امیدوارم روح ایشان هم شاد باشد و با انبیاء و اولیاء محشور گردد.

وی درباره مقایسه دربی تهران و دربی اصفهان گفت:‌ دربی تهران یک دربی جهانی است که همه علاقه‌مندان فوتبال در هر کجای دنیا که باشند این مسابقه را تماشا خواهند کرد. در بحث کیفیت شاید تفاوت‌هایی میان آن مسابقه و دربی اصفهان وجود داشته باشد، اما دربی اصفهان یکی از دربی‌های باکیفیت فوتبال ایران است که من تجربه چندین بار حضور در آن را داشته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط ورزشگاه نقش جهان در کیفیت بازی این تیم گفت: قطعاً شرایط ورزشگاه در بازی ما تأثیرگذار است. اگر چمن زیرسازی خوبی نداشته باشد در فصل گرما اتفاقات ورزشگاه نقش جهان برای آن می‌افتد. در ایران همه کارهای ما مثل هم است و فرقی بین ساختن مسکن مهر و ورزشگاه وجود ندارد. مراحل کاشت چمن 17 مرحله است اما من نمی دانم در ورزشگاه نقش جهان چند مراحله آن انجام نشده است. نمی‌دانم نقش جهان چه شرایطی دارد که در فصل گرما اینگونه می‌شود. کومان بازیکن خارجی ما اعتقاد داشت در نقش جهان مسابقه پاتیناژ داده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ امیر قلعه نویی ذوب آهن اصفهان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم