Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، "آیت الله عباسعلی سلیمانی"امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه های نماز جمعه که در محل مصلای قدس برگزار شد اظهار کرد: دولت و دستگاه های نظارتی باید با مخلان اقتصادی و مفسدان برخورد قاطع کنند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار کرد: مسئولان باید مدیریت اقتصادی و نظارت بیشتری در خصوص معیشت مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی حج ادامه داد: شیطان در روز عرفات نسبت به روزهای دیگر خوارتر و خشمگین تر می شود چرا که در این روز توان آنکه بندگان خدا را به گمراهی بکشاند ندارد.
وی افزود: درست است که روز عرفات جزو اعیاد اصلی مسلمانان قرار نگرفته اما قطعاً دراین روز همگان می توانند به بهترین نحو با خداوند ارتباط برقرار کنند و درباره ضرورت این روز این است که حاجی یا حاجیه اگر توان راه رفتن هم نداشته باشد باید با ویلچر و یا کمک دیگران خود را به عرفات برساند و اعمال این روز را انجام دهد.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: عربستان جنایت های بسیاری با کمک آمریکا به مردم یمن کرده است و درست نیست که ما با آمریکا مذاکره کنیم چون این دولت ها دست شان به خون هزاران نفر بیگناه آغشته است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت معیشت مردم در استان سیستان وبلوچستان مناسب نیست و از جنبه های زیادی با مشکل رو به رو هستند که لازم است مسئولان نسبت به رفع آنها از قبیل سوخت، اشتغال و ... تلاش کنند.

"حجت الاسلام یوسف مرادی" امام جمعه موقت شهرستان سراوان نیز در جمع نمازگزاران جمعه سراوان ضمن تسلیت شهادت امام باقر علیه السلام، گفت: امام باقر علیه السلام با تربیت شاگردان و تشکیل دانشگاه خود، از هویت دین اسلام دفاع کرد؛ چرا که در آن زمان به واسطه انقراض امویان و روی کارآمدن عباسیان، نهضت ترجمه کتب ضاله و تفسیر به رای فقه و قضا توسط قضات جور راه افتاده بود و امام باقر (ع) جانانه درمقابل این مشکلات ایستادگی کردند.
وی افزود: دوشنبه هشتم ذی الحجه مصادف است با حرکت امام حسین علیه السلام از مکه به سوی کربلا؛ این حرکت عظیم امام معصوم، علاوه بر اینکه بیانگر اهمیت حفظ دین است، حاکی از جایگاه عظیم امنیت در حرم امن الهی می‌باشد که متاسفانه در سالیان اخیر، این مساله توسط حکام نا اهل سعودی نقض شده است.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه سه شنبه هفته جاری روز عرفه است، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و عرض تسلیت به مناسبت  شهادت حضرت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه، جهت برگزاری پرشور مراسم پرفیض دعای عرفه تاکید کرد به مداحان و روحانیون توصیه کرد که از طولانی نمودن مراسم به گونه ای که مردم اذیت شوند، به شدت پرهیز کنند.


"حجت الاسلام محسن ساغریان" امام جمعه موقت چابهار نیز در خطبه های نمازجمعه گفت: مبارزه با مفسدین اقتصادی و محتکران توسط قوه قضائیه، سپاه، بسیج، انتظامی و اطلاعات بزرگترین نقطه قوت در توسعه اقتصادی کشور است.
حجت الاسلام محسن ساغریان اظهار کرد: کسانی که فکر می کنند اروپا می تواند به ما کمک کند کاملآ اشتباه می کنند و امروز هم با جنگ اقتصادی که راه افتاده باید مقابله شود و باید از قوه قضاییه، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و اطلاعات تشکر کرد که محتکران و مفسدین اقتصادی را دستگیر می کنند چراکه یک عده فرصت طلب بدون ملاحظه می آیند و نیازهای مردم را انبار می کنند که باید به شدت با آنها برخورد شود.
​وی با اشاره به امنیت کشور افزود: 31 مرداد روز صنایع دفاعی می باشد با اینکه دشمن صنایع دفاعی ما را تحریم کرد ولی توانستیم به قدرت کامل برسیم اگر این صنعت نبود امنیت نداشتیم، امروز دانشمندان موشکی ما با دست خالی به جایی رسیده اند که از لحاظ دانش موشکی در جایی قرار داریم که دشمنان از ما می ترسند و مذاکره در این خصوص را به گور خواهند برد و همین صنعت لازمه بود که عامل نابودی داعش شد و دشمنان جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارند.
امام جمعه موقت چابهار ادامه داد: ۳۰ ام مرداد ماه سالروز جهانی مسجد الاقصی می باشد که آن را به آتش کشیدند به طوری که زیر آن را کانال کشیده اند و می خواهند آن را نابود کنند و بجایش معبد بسازند به طوری که این مسجد دومین مسجد بنا شده بر روی زمین می باشد رژیم کودک کش اسراییل می خواهد آن را نابود کنند و در سراشیبی قرار گرفته اند و به زودی جایی بر روی زمین به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد نداشت.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به رئیسی در مورد پرونده فساد چای دبش طعنه زد.

این روزنامه نوشت: در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه می‌کشند، ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟

هیچکس، چه در سطح کارگزاران نظام و چه در سطح عموم مردم، تردید ندارد که ما هنوز نتوانسته‌ایم عدالت را در جامعه برقرار کنیم.

قضاوتی است که از کارگزاران ارشد نظام هم بار‌ها شنیده شده و نمود‌های عینی آن نیز در جامعه کاملاً قابل لمس است.

ثروت کشور به صورت عادلانه میان مردم تقسیم نمی‌شود، در ادارات با ارباب رجوع برخورد یکسان صورت نمی‌گیرد، پارتی‌بازی در اکثر دستگاه‌ها بشدت رواج دارد، حقوق‌ها، مزایا و امکانات رفاهی به تناسب شایستگی‌ها و نیاز‌های واقعی پرداخت نمی‌شوند. بر بخش‌های بکارگیری افراد در پست‌ها و تفویض جایگاه‌ها شایسته‌سالاری رعایت نمی‌شود، به افراد بله‌قربان‌گو امتیاز داده می‌شود و افراد منتقد منصف و دلسوز طرد می‌شوند و...

این‌ها و بسیاری موارد دیگر نشانه‌های بارز تبعیض هستند، چیزی که با روح اسلام و نظامی که قرار است با «جمهوریت» و «اسلامیت» اداره شود در تضاد کامل هستند.

در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه می‌کشند، ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟

این روزنامه در بخش دیگری از سرمقاله خود که به نظر می‌رسد به رئیسی و پرونده چای دبش کنایه می‌زند نوشته است:در جامعه‌ای که پرونده بزرگ‌ترین فساد اقتصادی را به جای آنکه با اولویت بررسی کنند به محاق می‌برند و آن را فسادنمائی جلوه می‌دهند، چگونه می‌توان پذیرفت عدالت در حال اجرا شدن است؟

همچنین روزنامه جمهوری اسلامی با طعنه به علیرضا پناهیان ادامه داد:

در جامعه‌ای که اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند، چگونه می‌توان به مردم گفت در حال ساختن بنای رفیع حکومت عدل علی هستیم؟

مردم با مشاهده این بی‌عدالتی‌ها اگر به این نتیجه برسند که ما کاری غیر از تغییر اسم انجام نداده‌ایم و هدفمان این بود که محمدرضا پهلوی را کنار بزنیم و خودمان جای او را بگیریم، نمی‌توان قضاوتشان را رد کرد. قرار نبود آنهمه شهید بدهیم و آنهمه فداکاری صورت بگیرد و بعد از ۴۵ سال هنوز در پیچ و خم‌های تبعیض و بی‌عدالتی سرگردان باشیم و در عین حال به عده‌ای اجازه بدهیم چنین وضعیتی را متن عدالت جلوه دهند!

دیگر خبرها

  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی