Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید از عملکرد بازیکنانش در مصاف با سپاهان راضی نیست.

به گزارش ایسنا، امید نمازی سرمربی ذوب‌آهن پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپاهان در داربی اصفهان اظهار کرد: امیدوارم بازی‌های بعدی‌مان طوری باشد که آخر بازی نگوییم حیف شد. از بازیکنانم راضی نیستم. شاید شما از نمایش بازیکنانم راضی باشید اما من راضی نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در پایان بازی امتیاز نگیریم، هیچ فایده‌ای ندارد. در ۱۰ دقیقه شکست خوردیم. هرچقدر هم که خوب بازی کردیم نتوانستیم ببریم. فوتبال ۹۰ دقیقه تمرکز می‌خواهد. مانند جام‌جهانی که آلمان قهرمان جهان بود اما به خاطر نداشتن تمرکز در همان مرحله گروهی حذف شد. باید روی تمرکزمان کار کنیم. مطمئن باشیم که ما دیگر امتیاز الکی از دست نمی‌دهیم.

او افزود: تیم‌های دیگر از این پس باید فوتبال بهتری از ما بازی کنند تا ببرند و دیگر نمی‌توانند به خاطر عدم تمزکز ما را شکست دهند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره عملکرد داور داربی اصفهان گفت: داور اشتباه می‌کند و باید طوری بازی کنیم که هرچقدر داور اشتباه کند که در نتیجه ما تاثیرگذار نباشد.

نمازی افزود: ما در نیمه دوم اشتباهاتمان را جبران کردیم. سپاهان حتی موقعی که ۱۰ نفره شدیم، عقب نشست. بازیکنان ما به خودشان آمدند و در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند.

او درباره اخراج بازیکن ذوب‌آهن در این دیدار گفت: تیم ذوب‌آهن تیم مظلومی است. حق بازیکن ما نبود که کارت قرمز دریافت کند. شاید بازی‌های قبل بازیکنان ما مقصر بودند اما این بازی مقصر نبودند. البته نظر نهایی را به کارشناسان داوری می‌سپاریم. من خیلی اوقات دیدم، خطایی که روی میلاد فخرالدینی گرفته نشد، در جاهای دیگر خطا گرفته می‌شد.

سرمربی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال جذب بازیکن جدید هستند، بیان کرد: ما به دنبال جذب بازیکن کیفیت برای خط حمله هستیم. ذوب‌آهن جایی نیستند که بازیکن اسمی بیاید ولی ما به دنبال این هستیم که بازیکن با کیفیت به تیممان اضافه کنیم. حبیب‌زاده فکش جراحی شده و فردا به تمرین اضافه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امید نمازی تيم فوتبال ذوب آهن تيم فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو وقتی با پرسشی در مورد مودریچ روبه‌رو شد، پاسخ داد که او هرگز نقش یک بازیکن ذخیره را قبول نخواهد کرد و آنقدر تلاش می کند تا دوباره به ترکیب اصلی برسد.

ستاره کروات دیشب برابر براسا فیکس بازی کرد و تا انتها نیز در زمین ماند. تونی کروس تعویض شد ولی کارلتو مودریچ را در زمین نگه داشت. او از بهترین های رئال بود و حالا آاس نوشته است که مودریچ نمی خواهد رئال را ترک کند و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید است تا فصل بعد نیز به درخشش با پیراهن باشگاه محبوبش ادامه دهد.

مودریچ با 1857 دقیقه بازی سیزدهمین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی در فصل جاری است. دور از 3165 دقیقه فصل قبل اما او تسلیم نمی‌شود و مصمم است تا با درخشش در بازی های پیش رو ثابت کند در رئال تمام نشده و همچنان می توان روی او حساب کرد. خبری خوب و خوشحال کننده برای هواداران رئال.

دیگر خبرها

  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد