Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@13:45:13 GMT

دانلود؛ تمام 46 گل هرنان کرسپو برای اینتر (قسمت چهارم)

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۹۰۰

‍‍‍‍‍‍

دانلود (46.9MB)

طرفداری- هرنان کرسپو مهاجم سابق اینتر به طور کلی در 2 مقطع در این تیم حضور داشت، این بازیکن آرژانتینی موفق شده با پیراهن نراتزوری 74 بار گلزنی کند. این ویدیو که توسط باشگاه اینتر منتشر شده است در 4 قسمت آماده دریافت خواهد بود.

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوایتالیاسری آاینترآرژانتیندسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..)ویدیوایتالیااینتربرچسب‌ها: هرنان کرسپوhernan crespo برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی؛ حمله هوادار نفت مسجد سلیمان به هوادران پرسپولیس با چاقو!نمازی: از بازیکنان ذوب آهن راضی نیستم؛ با ده نفر سپاهان را کاملا مقهور خود کرده بودیمقلعه نویی: از بازیکنان سپاهان عصبانی هستم و شاید آن ها را جریمه کنمعباس عسگری: مقابل پرسپولیس بسته بازی کردیم تا گل نخوریم؛ از داور مسابقه گلایه دارمرسمی؛ ریکاردو ساپونارا از فیورنتینا به سمپدوریا پیوستپائولو سرجیو: استقلال خوزستان روی یک ضد حمله به گل رسید و کار ما را سخت کرد؛ به بازیکنانم تبریک می گویمشریفات: یک امتیاز مقابل پرسپولیس، حکم 3 امتیاز را برای ما داشتدانلود؛ گل روز باشگاه میلان - عادل تاعرابت به ناپولی (2014)برانکو: نمی توانم از بازیکنانم گلایه کنم؛ ما نمی توانیم روی بازیکن حریف تاثیر بگذاریم که روی زمین نخوابدفراهانی، دروازه بان نفت مسجد سلیمان: آمده بودیم که از پرسپولیس گل نخوریمداریوش یزدی: مقابل صنعت نفت آبادان می توانستیم برنده باشیم؛ پائولو سرجیو به زمان نیاز داردگرشاسبی اعلام کرد: جام قهرمانی سوپرجام یکشنبه به پرسپولیس اهدا می شودرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستان 2018 سری آ ایتالیا بسته شدحواشی دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان؛ از شعار علیه ویسی تا درگیری میان هواداراندانلود؛ پلی به گذشته - گل زیبای دیوید بکام به ویمبلدون (1996)توشاک: هواداران تراکتورسازی فوق العاده هستند؛ هنوز کار زیادی داریممراسم معارفه پورعلی گنجی برگزار شد؛ پورعلی گنجی: اویپن باشگاهی جالب با یک مربی بزرگ استویسی: خوش‌شانس بودیم که توپ‌های پرسپولیس گل نشد؛ وقت کشی؟ در جام جهانی هم تیم ملی ایران را دیدیم که چگونه بازی کردباشگاه اینتر از ریاست لالیگا بابت اظهاراتش علیه این تیم در خصوص تلاش برای جذب مودریچ، شکایت می‌کندرسمی؛ راگنار کلاوان از لیورپول به کالیاری پیوست بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کردپرسپولیس 0-0 نفت مسجد سلیمان؛ برانکو باز هم مغلوب تفکرات دفاعی شدلیست تیم‌ ملی آرژانتین برای دیدار با کلمبیا و گواتمالا؛ بازگشت ایکاردی در غیاب لئو مسی!رسمی؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت 3 ماه از میادین دور خواهد بودواکر: منچسترسیتی می‌خواهد به فوتبال انگلستان حکمرانی کند؛ رقابت در لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شودجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردرئال مادرید از اینتر به خاطر اغوا کردن مودریچ شکایت خواهد کردرویای اینتر به پایان رسید؛ لوکا مودریچ در رئال مادرید می‌ماندپیغام سرخیو راموس برای هواداران رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (عکس)مارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای میلان به پایان رسید بازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 3-0 کره شمالی؛ امیدها در آستانه صعود قرار گرفتندبه جا مانده از فینال سوپر کاپ؛ پیروزی بزرگ سیمئونه و هشداری جدی به تیم سردرگم رئال مادرید رسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوسترسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوست 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل