Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود -  مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر باید بازی مقابل نفت مسجدسلیمان را فراموش کرده و به آبادان و دیدار با صنعت نفت فکر کنیم.

به گزارش وبسایت نود، مصطفی قنبر‌پور بعد از تساوی‌ تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان, اظهار اشت: هفته چهارم را پشت سر گذاشتیم و همه شاهد بودند که بازی, بازی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان‌مان هرچه زدند به در بسته خورد. شاید مقداری خستگی باعث شد که نتیجه دلخواه رقم نخورد و بازیکنان‌ نتوانند دل هواداران را شاد کنند. به‌هرحال فوتبال همین است. تاکنون دو برد و دو تساوی داشته‌ایم و باید دیگر این بازی را فراموش کنیم و به بازی هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان فکر کنیم.

وی با بیان اینکه «یک تیم قهرمان باید تفکرات بزرگ داشته باشد»، خاطرنشان کرد: مطمئناً سعی‌مان این است که هفته آینده در آبادان یک بازی منطقی داشته باشیم, چرا که آنها میزبان هستند و یک تیم سخت‌کوش. بعد از بازی با صنعت نفت باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم که امیدوارم با یک برد و کسب سه امتیاز با روحیه‌ای مضاعف به مصاف الدحیل برویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه زمانی قرار است جام قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس اهدا شود، عنوان کرد: دیشب از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تماسی با گرشاسبی گرفته شده و قرار است تا جام را تا روز یکشنبه تحویل باشگاه بدهند.

قنبرپور در واکنش به این سؤال که آیا قرار است این جام را بدون هیچ مراسمی به پرسپولیس بدهند، اشاره کرد: چیزی که من از آن خبر دارم این است که تا یکشنبه قرار است جام را تحویل بدهند، هرچند ممکن است مراسمی باشد، اما من از آن بی اطلاع هستم. قطعاً سازمان لیگ و فدراسیون برای این مورد برنامه‌هایی خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به دیدار پرسپولیس از الدحیل قطر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به نظر من همه مستحضر هستند که ما چهار بازیکن کلیدی مان را از دست داده‌ایم، اما چیزی که شاهد آن هستیم یکدلی بچه‌هاست. پرسپولیس یک تیم است و بچه‌ها می‌دانند که شرایط چطور است و در چه تیمی بازی می‌کنند. مطمئناً تلاش می‌کنیم نام بزرگ پرسپولیس را حفظ کنیم. شاید در بازی رفت مقابل این تیم آن روی فوتبال خودش را به ما نشان دهد و آنجا هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس راجع به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس به مشکلات مالی اعتراض داشتند که بعد از این بازی حاضر به انجام مصاحبه نشدند، یادآور شد: گرشاسبی دیشب در اردوی تیم حضور پیدا کرد و با بچه‌ها صحبت کرد. قرار شد تا دوشنبه مقداری از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا همه بازیکنان به آرامش فکری برسند.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی لیگ برتر ایران نفت مسجدسلیمان مصطفی قنبرپور سوپرجام میکسدزون جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان ، در ارزیابی از وضعیت تیم پرسپولیس برای بازی با تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد. ممکن است تا حدودی بازی برای پرسپولیس سخت باشد به دلیل اینکه بازی در زمین حریف برگزار می شود و بازیکنان آلومینیوم انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند. به هر صورت چون حذفی است و با سایر بازی‌ها فرق می‌کند، تیم‌ها باید خیلی با احتیاط و تمرکز بالا بازی کنند تا از گردونه بازی‌ها خارج نشوند.

وی افزود: بازی با آلومینیوم بازی راحتی برای پرسپولیس نیست اما این توانایی را دارد که در اراک، آلومینیوم را شکست دهد تا مدعی قهرمانی جام حذفی نیز باشد چون توانایی‌های خوبی دارد و رو به جلو حرکت می کند و هماهنگ‌تر شده است. هرچند کار سختی را پیش رو دارد اما شکست این تیم غیرممکن نیست و می‌تواند از این میدان نیز پیروز بیرون بیاید.

این پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه همیشه آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس در بازی خانگی بوده گفت: همیشه این طور نبوده، پرسپولیس بعضی وقت‌ها در شرایط بدی به این تیم خورده که سبب گره خوردن بازی شده است آن هم در شرایط بد پرسپولیس. در شرایط خوب پرسپولیس این تیم همیشه بازی را برده و این طور نبوده که پرسپولیس را اذیت کند.

درخشان خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و پرسپولیس قطعا بازی سختی برابر این تیم خواهد داشت. امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهد تا به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کند. درست است که پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما عالی نیست؛ اشکالاتی دارد که امیدوارم تا روز بازی برطرف شود اما در مجموع پرسپولیس الان بخت زیادی برای برد دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: تیمی که قصد قهرمانی دارد باید در تمام جام‌ها موفق عمل کند و تمرکزش تنها برای پیروزی در یک جام نباشد. این طور نیست که بگوییم لیگ برتر را جدی بگیرید اما برای جام حذفی برنامه نداشته باشید. فلسفه قهرمانی این است که در تمام جام‌ها موفق عمل کنی.

وی در پایان در خصوص تیم آلومینیوم نیز گفت: آلومینیوم تیم خوب، جوان و دونده‌ای است و انگیزه زیادی برابر پرسپولیس دارد و مطمئنا کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد اما پرسپولیس می‌تواند برنده دیدار باشد.

دیگر خبرها

  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است