Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@12:29:44 GMT

ایده هایی برای تزیین دیوار با پارچه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۹۳۵

ایده هایی برای تزیین دیوار با پارچه

پارچه یکی از ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین مواد اولیه است که دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ می‌باشد، از این رو می‌تواند انتخاب مناسبی برای انجام تزیینات متفاوت باشد، یکی از این تزیینات که کاربرد زیادی نیز دارد، تزیین دیوار با پارچه است که به شکل‌های مختلف انجام می‌گیرد و می‌تواند زینت بخش منزل شما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما نیز به دنبال ایده ایی برای استفاده از پارچه در تزیین دیوار‌های منزل می‌باشید، این مطلب را از دست ندهید و با بهترین ایده‌ها در این زمینه آشنا شوید.

تزیین دیوار با پارچه از جمله بهترین ایده هاست که هر فرد با استفاده از خلاقیت و ابتکار خود می‌تواند آن را انجام دهد، با این حال مشاهده مدل‌های متنوع تزیین دیوار کمک می‌کند بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و تزیینات زیبا و ویژه ایی انجام دهید. یکی از روش‌های جالب و در عین حال ساده برای تزیین دیوار پذیرایی یا اتاق خواب، ساخت تابلو‌های پارچه ایی زیبا و استفاده از آن‌ها در تزیینات دیوار است که در ادامه نمونه‌هایی از آن‌ها را  به نقل از آرگا مشاهده می‌فرمایید.  
برای زیبایی بیشتر دیوار ها، می‌توانید از پارچه‌های هماهنگ و ست با دکوراسیون منزل استفاده کنید، به طور مثال می‌توان از پارچه‌های مشابه پارچه‌های مبلمان یا کوسن‌ها و همچنین دیگر وسایل پارچه ایی موجود در فضا استفاده نمود و تزیین دیوار زیبا و خاصی ارائه داد.        

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و دکوراسیون تزیینات خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

فرزانه کوشا   اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود cpr متاسفانه فوت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!