Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازيکنان جوان ما مقابل نفت آبادان بازي تاکتيکي را به نمايش گذاشتند و از آنها تشکر مي‌کنم.
به گزارش خبرگزاري فارس از آبادان، داريوش يزدي سرمربي استقلال خوزستان پس از تساوي 2 بر 2 مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ابتدا به خانواده محترم سلامي و جامعه فوتبال خوزستان تسليت عرض مي‌کنم همچنين جا دارد به بازيکنان خودم تبريک بگويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازيکنان جوان ما توانستند يک بازي تاکتيکي را به نمايش بگذارند و در دقايقي از بازي ما اگر يک مقدار دقت بيشتري انجام مي‌داديم مي‌توانستيم برنده بازي باشيم.
وي افزود: قطعاً توان بازي دادن بازيکنان جوان همين است. ما در سه چهار بازي گذشته فرصت‌هاي بي‌شماري را از دست داديم و در اين بازي همه ديدند. ما براي اين بازي استراتژي خوبي را انتخاب کرده بوديم و در فاز حمله هم توانستيم از روزنه‌هايي که از قبل براي خودمان طراحي کرده بوديم استفاده کنيم و موقعيت‌هاي خوبي را روي دروازه حريف ايجاد کرديم اما از اين غافل نشويم که آبادان هم تيم خوبي است و در حمله بازيکنان تأثيرگذاري دارد که توانست دو گل به ما بزند و عرصه را در مقاطعي از بازي بر ما تنگ کرد و با توجه به فشردگي که داشتيم در فاز دفاعياجازه نداديم بازيکنان نفت از موقعيت‌هايشان استفاده کنند.
سرمربي استقلال خوزستان گفت: نفت تيم خوبي است و نياز به زمان دارد تا جا بيافتد. مربي خارجي که مي‌آيد با محيط ايران آشنا نيست و نياز به زمان دارد. قطعاً هر تيمي داراي نقاط ضعف و قوتي است. به نظر من بهتر است مربي هر تيمي در مورد تيم خودش صحبت کند و طبيعتاً هر مربي به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تيمش است. 
يزدي در مورد شعارهاي متحدانه هواداران نفت و استقلال خوزستان گفت: به همه هواداراني که امشب در ورزشگاه حضور پيدا کردند خسته نباشيد مي‌گويم در اين گرما خيلي خوب و زيبا تيم مورد علاقه خود را تشويق کردند من شنيدم قبل از بازي هم اين اتفاق تفاده بود و اتحاد بين هواداران دو تيم وجود داشت که اين موضوع جاي تبريک و خسته‌نباشيد دارد.
وي در مورد اينکه تاپايان مهلت نقل و انتقالات بازيکني جذب خواهيد کرد يا خير، گفت: قطعاً ما دو يا سه بازيکن ديگر نياز داريم و رايزني‌هايمان را انجام مي‌دهيم قطعاً سه بازيکن به تيم ما اضافه مي‌شود تا بتوانيم در پست‌هايي که مشکل داريم مشکلات‌مان را برطرف کنيم. 
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که بازیکن اکوادوری پیشین تیم فوتبال این باشگاه پس از طی دوره نقاهت می‌توانست به میادین بازگردد، اما آبی‌های اهوازی برای این بازیکن ریسک نکردند.

به گزارش مشرق، سرجیو سائول کوینترو چاوز که اواسط اسفند سال ۱۴۰۳ به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد تا با خروج نام وی از فهرست آبی‌های اهوازی، محمد آبشک به استقلال خوزستان ملحق شود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره این مسئله اظهار داشت: هپاتیت این بازیکن اکوادوری قابل کنترل بود، اما نخواستیم ریسکی بپذیریم. او باید کارهای درمانی خود را انجام می‌داد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با این حال با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان لیگ برتر، ریسک نکردیم و قرارداد این بازیکن باکیفیت فسخ شد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که بهتر بود آزمایش‌های پزشکی بازیکن فوق پیش از عقد قرارداد طی شود، خاطرنشان کرد: آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک «اوکی» بود. با این حال آزمایش خون چاوز بعد از آن اعلام شد که نشان می‌داد بازیکن به هپاتیت B مبتلا شده است. خوشبختانه از لحاظ عقد قرارداد نیز حرفه‌ای عمل کردیم تا بازیکن نتواند باشگاه را محکوم کند و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد احتمال اینکه چاوز با شکایت از این باشگاه بتواند مبلغ قرارداد خود را به‌صورت کامل دریافت کند، گفت: ما تلاش می‌کنیم ریسک مدیریتی را در زمینه عقد قرارداد پایین بیاوریم و یک وکیل اسپانیایی داریم که مورد تأیید فیفاست. به ما گفتند که چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم تا بعد از مداوا به تیم اضافه شود، اما گفتیم که نمی‌ارزد این فرصت را سپری کنیم و زمانی نداشتیم.

نجفی راجع به پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم تصریح کرد: تاکنون ۶۰ درصد از قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کرده‌ایم. همچنین ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان خارجی هم پرداخت شده است و قسط بعدی آنها طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • هنیه: مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • حق روزبه را خوردند/ بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نمی‌مانند!