Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن نفت مسجدسلیمان گفت: از طرف مسجد سلیمانی‌ها از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

طرفداری- پیمان میری، بازیکن نفت مسجد سلیمان پس از تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

هر دو تیم فوتبال قشنگی را ارائه داند. ما دستورات ویسی را در زمین اجرا کردیم و به تساوی هم رسیدیم. چند موقعیت هم برای گلزنی داشتیم که از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد بودند نفت دفاع مطلق می‌کرد، عنوان کرد:

این‌طور نبود، ما دفاع می‌کردیم و چشم به ضدحملات داشتیم. تمرکزمان روی گل نخوردن بود که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

خبرنگاری خطاب به میری گفت، در مورد اینکه شما گفتید این مسائل قشنگ نیست اما امشب یکی از هواداران نفت با سلاح سرد به پرسپولیسی‌ها حمله کرده است گفت:

من از طرف همه مسجد سلیمانی‌ها از تیم پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. 

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسپرسپولیسبرچسب‌ها: پیمان میرینفت مسجد سلیمانپرسپولیس-نفت مسجد سلیمان برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر گل امید ابراهیمی به ام صلال (الاهلی 1-4 ام صلال)میری: تمرکزمان روی گل نخوردن بود؛ چاقوکشی هوادار نفت؟ از طرف مسجد سلیمانی‌ها از تیم پرسپولیس عذرخواهی می‌کنمرسمی؛ آندره آ پینامونتی، مهاجم جوان اینتر به فروزینونه پیوستپاسخ جالب بیرانوند به خبرنگاران: چند هفته می‌خواهم با آرامش زندگی کنم!دانلود؛ تمام 46 گل هرنان کرسپو برای اینتر (قسمت چهارم)اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی؛ حمله هوادار نفت مسجد سلیمان به هوادران پرسپولیس با چاقو!نمازی: از بازیکنان ذوب آهن راضی نیستم؛ با ده نفر سپاهان را کاملا مقهور خود کرده بودیمقلعه نویی: از بازیکنان سپاهان عصبانی هستم و شاید آن ها را جریمه کنمعباس عسگری: مقابل پرسپولیس بسته بازی کردیم تا گل نخوریم؛ از داور مسابقه گلایه دارمرسمی؛ ریکاردو ساپونارا از فیورنتینا به سمپدوریا پیوستپائولو سرجیو: استقلال خوزستان روی یک ضد حمله به گل رسید و کار ما را سخت کرد؛ به بازیکنانم تبریک می گویمشریفات: یک امتیاز مقابل پرسپولیس، حکم 3 امتیاز را برای ما داشتدانلود؛ گل روز باشگاه میلان - عادل تاعرابت به ناپولی (2014)برانکو: نمی توانم از بازیکنانم گلایه کنم؛ ما نمی توانیم روی بازیکن حریف تاثیر بگذاریم که روی زمین نخوابدفراهانی، دروازه بان نفت مسجد سلیمان: آمده بودیم که از پرسپولیس گل نخوریمداریوش یزدی: مقابل صنعت نفت آبادان می توانستیم برنده باشیم؛ پائولو سرجیو به زمان نیاز داردگرشاسبی اعلام کرد: جام قهرمانی سوپرجام یکشنبه به پرسپولیس اهدا می شودرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستان 2018 سری آ ایتالیا بسته شدحواشی دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان؛ از شعار علیه ویسی تا درگیری میان هواداراندانلود؛ پلی به گذشته - گل زیبای دیوید بکام به ویمبلدون (1996) بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کردپرسپولیس 0-0 نفت مسجد سلیمان؛ برانکو باز هم مغلوب تفکرات دفاعی شدلیست تیم‌ ملی آرژانتین برای دیدار با کلمبیا و گواتمالا؛ بازگشت ایکاردی در غیاب لئو مسی!رسمی؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت 3 ماه از میادین دور خواهد بودواکر: منچسترسیتی می‌خواهد به فوتبال انگلستان حکمرانی کند؛ رقابت در لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شودجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردرویای اینتر به پایان رسید؛ لوکا مودریچ در رئال مادرید می‌ماندرئال مادرید از اینتر به خاطر اغوا کردن مودریچ شکایت خواهد کردپیغام سرخیو راموس برای هواداران رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (عکس)مارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای میلان به پایان رسید بازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 3-0 کره شمالی؛ امیدها در آستانه صعود قرار گرفتندبه جا مانده از فینال سوپر کاپ؛ پیروزی بزرگ سیمئونه و هشداری جدی به تیم سردرگم رئال مادرید رسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوسترسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوست 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان

به گزارش ورزش سه اینکه یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر که می توانست در فهرست نهایی جام جهانی و جام ملت ها هم قرار بگیرد حالا در ملوان روی نیمکت می نشیند را می توان از عجایب نیم فصل دوم لیگ برتر این فصل به شمار آورد. 

سرلک طی سه فصل و نیم حضورش در پرسپولیس همواره یکی از بازیکنان باثبات و شاخص تیمش و لیگ بود. او در همان روزهای نخست حضور در پرسپولیس و بازی های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه طوری برای پرسپولیس بازی می کرد که انگار چند سالی است در این تیم حضور دارد و خیلی سریع در ترکیب سرخ ها جا افتاد. 

با اینکه نمایش سرلک در زمین مسابقه به گونه ای نبود که تماشاگر را به وجد بیاورد و پست بازی اش این التزام را ایجاد می کرد که در خدمت تیمش باشد اما خیلی زود تبدیل به بازیکن اصلی یحیی شد و به یک وزنه در ترکیب پرسپولیس به حساب می آمد. 

سرلک در تمام این مدت خیلی کم افت کرد و نوسانی در بازی اش دیده نمی شد اما در ملوان اصلا چنین اتفاقی برایش رخ نداده و اوضاع برایش خوب پیش نرفته است. 

سرلک در حالی بازیکن ذخیره ملوان شده که در ترکیب اصلی این تیم هافبک به نام پوریا پورعلی  جوان بازی می کند که نسبت به سرلک در فوتبال ایران بازیکن شناخته شده ای نیست. 

حالا این سوال به شکل جدی مطرح می شود که علت نیمکت نشینی های شماره 10 سابق سرخ ها در ملوان چیست؟ آیا تارتار به بازی او علاقه ای ندارد یا مدل بازی ملوان به گونه ای است که سرلک در آن حل نمی شود؟ 

با این وجود سوال بزرگتر اینجاست که ملوان چطور می تواند بازیکنی با این کیفیت عبور کند و چطور نمی تواند از او در جهت اهدافش بازی بگیرد؟ 

به هر حال اینکه هر هفته میلاد سرلک را روی نیمکت ملوان ببینند اتفاق عجیبی است که نمی توان به راحتی هضمش کرد. البته یادمان نرود سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نیز در دوران خدمت سربازی در ملوان جایگاه خوبی در تیم شان نداشتند و کم بازی می کردند.  

با وجود این اتفاقات باید دید سرلک چه زمانی به پرسپولیس باز خواهد گشت چرا که شاید فقط در تیم خودش موقعیت مناسبی پیدا کند.

دیگر خبرها

  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • اگر این علائم را دارید دچار خونریزی دستگاه گوارش شده اید
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • علائم هشدار دهنده خونریزی در دستگاه گوارش کودکان
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • تاج: بانوان هوادار رعایت کنند تا فدراسیون تحت فشار قرار نگیرد
  • چرا خودرو استارت نمیخورد؟ / ۵ دلیل استارت نخوردن خودرو