Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سه امتیاز در ۴ بازی اتفاق خوبی نیست اما نمی‌خواهیم از مسئولیت‌مان هم فرار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پائولو سرجیو در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، نقطه نظر‌هایی مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*در نیمه اول بازی در کنترل تیم ما بود و به دنبال فضا برای گلزنی بودیم که در یک ضد حمله تیم حریف گل را به ثمر رساند و باعث شد کار برای ما سخت‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  * گل دومی هم که دریافت کردیم متاسفانه روی توپ برگشتی بود.    * ما به دنبال گل سوم هم بودیم ولی خوش‌شانس نبودیم که به گل برتری برسیم.   * یک هفته برای آمادگی بازی با پرسپولیس زمان داریم. من از پس فردا به فکر پرسپولیس خواهم بود.   * بهنام برزای سه بازی ۹۰ دقیقه‌ای برای ما انجام داد. ما امروز چون در پست مهاجم بازیکن نداشتیم مجبور شدیم از بهنام برزای به عنوان مهاجم استفاده کنیم.   *ما دنبال یک دفاع وسط هستیم و حتی یک مهاجم هم به ما اضافه شده ولی آماده بازی کردن نیست.   *سه امتیاز در ۴ بازی اتفاق خوبی نیست اما نمی‌خواهیم از مسئولیت‌مان هم فرار کنیم. هیچ تیمی بعد از ۴ بازی نه قهرمان می‌شود و نه سقوط می‌کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال استقلال خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر در حاشیه مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به همه هواداران استقلال این اتفاق تاریخی را تبریک می گویم. ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه هر استقلالی باقی خواهد ماند و به جرأت می‌توانم بگویم پس از قهرمانی استقلال در آسیا در سال ۱۳۷۰ این بهترین اتفاق بوده است. از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

او ادامه داد: از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بابت پیشنهاد خرید باشگاه استقلال تشکر می‌کنم و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقات خوبی را از دو مجموعه استقلال و هلدینگ خلیج فارس شاهد باشیم. خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند.

خطیر در رابطه با تغییرات در باشگاه استقلال گفت: طبیعی است که زمانی که یک مجموعه سهام دار اصلی باشگاه می‌شود بر مبنای علایق خود با افراد جدید کار کند. از الان می گویم که چه باشم چه نباشم از اینکه امروز چنین اتفاقی افتاد بسیار خوشحال هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید دوستانمان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌هایی برای اداره باشگاه دارند. مطمئنم که هواداران در آینده اخبار خوبی را خواهند شنید. من نباید ضمانت بدهم که استقلال دیگر مشکل مالی نداشته باشد اما تمام سعی مان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن برنامه‌های باشگاه پیش رود.

کد خبر 6087593

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست