Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: امیدوارم داور در قضاوت خود اشتباه نکرده باشد چون در هفته‌های اخیر داوران اشتباهای داشتند و ۳ امتیازهای ما پایمال شد و فدراسیون هم تنها از ما عذرخواهی می‌کند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید آذری پس از شکست 2 بر یک ذوب‌آهن در شهرآورد فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم کسانی که امشب به ورزشگاه نیامدند، یک بازی بی‌نظیر را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بسیار زیبایی بود و با توجه به هم‌امتیاز بودن 2 تیم و حساسیت‌های ویژه دربی پیش‌بینی می‌کردیم که این بازی تماشایی از آب دربیاید.

وی با تبریک به بازیکنان و کادرفنی 2 تیم افزود: از هواداران ذوب‌آهن که تیمشان را تا آخرین لحظه تشویق کردند، تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: برد و باخت 2 روی سکه ورزش قهرمانی است و این برد مبارک سپاهانی‌ها باشد. باید از بازیکنان و کادرفنی تیمم بسیار تشکر کنم که تا آخرین لحظه جنگیدند.

آذری درباره استرس خود در دقایق پایانی بازی تصریح کرد: 40 سال است که این کار من است. از سال 1360 که در ورزش قهرمان شدم تاکنون استرس در وجود من است و نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم.

وی درباره اعتراض به داوری این دیدار بیان داشت: کارشناسان باید صحنه‌های این دیدار را ببینند و امیدوارم آقای کاظمی اشتباه فاحشی نداشته باشد. درباره صحنه اخراج زبیر نیک‌نفس و شدت آن ضربه کارشناسان باید نظر بدهند ولی بازی امشب، مسابقه بزرگی بود و یک دیدار عادی نبود. شهرآورد اصفهان دومین دربی بزرگ ایران است که شاید از دربی پایتخت نیز از نظر کیفی بهتر باشد. امیدوارم داور در قضاوت خود اشتباه نکرده باشد چون در هفته‌های اخیر داوران مرتب اشتباه داشتند و 3 امتیازهای ذوب‌آهن پایمال شد و فدراسیون هم تنها از ما عذرخواهی می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: شهرآورد فوتبال اصفهان بزرگ‌ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر بود، اما شبکه ورزش و شبکه 3 آن را پخش نکردند و فکر می‌کنم اگر شبکه اصفهان هم برنامه دیگری داشت که مخاطبش بیشتر بود، آن را پخش نمی‌کرد.

آذری با بیان اینکه در حق فوتبال اصفهان ظلم می‌شود، اضافه کرد: پخش نشدن بازی امشب توهین به فوتبال اصفهان است. مگر این هفته دیداری زیباتر از بازی ذوب‌آهن و سپاهان هم داشتیم؟ بعد هم می‌گویند چرا مردم در ورزشگاه‌ها عصبانی هستند. تبعیض تا کی و تا چه حد؟!

وی ادامه داد: مگر تیم‌های اصفهانی بهترین تیم‌های ایرانی در دهه اخیر نبوده‌اند و چرا این تبعیض باید وجود داشته باشد؟ همان‌طور که گفتم کسانی که امشب به ورزشگاه نیامدند، بازی بسیار زیبایی را از دست دادند. امیدوارم سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان نمایندگان فوتبال اصفهان در ادامه راه خود موفق باشند.

انتهای پیام/

R41346/P1018188/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

نواک جوکوویچ درباره انتخاب مربی جدیدش و رویارویی دوباره با رافائل نادال اسپانیایی مطالبی بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ درباره بازگشت رافائل نادال به زمین پس از مدت طولانی مصدومیت شدید زانویش گفت: با تمام احترامی که برای رافائل دارم، امیدوارم او را در چند تورنمنت ببینم، البته امیدوارم حداقل یک بار دیگر با او بازی کنم.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توانم برای آینده پیش‌بینی کنم اما هر کاری که نادال توانسته در زندگی حرفه‌ای خود به عنوان یک ورزشکار انجام دهد، الهام‌بخش بسیاری از جوانان در اسپانیا بوده است.

گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!

تنیسور شماره یک جهان و قهرمان 24 گرنداسلم درباره انتخاب مربی جدیدش پس از قطع همکاری با گوران ایوانیسوویچ اظهار داشت: در حال بررسی این موضوع هستم که آیا به مربی نیاز دارم یا نه. من در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستم. در هفته‌ها یا ماه‌های آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من بیش از 20 سال است که به صورت حرفه‌ای تنیس بازی می‌کنم، تیم‌ها و مربیان مختلفی داشته‌ام. فکر نمی‌کنم بدون مربی یا فیزیوتراپ بتوانم کار کنم، زیرا این تیم است که فرمول موفقیت را ایجاد می‌کند. البته اکنون در مرحله‌ای از حرفه‌ام هستم که نداشتن مربی می‌تواند راه‌حل باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است